ترجمه وبسایت و تولید محتوا

مدیر قره زاده
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398
زمان مطالعه 4 دقیقه

blog_1575377220_XHlu.jpg

 بهینه سازی سایت شما در صفحه نتایج گوگل به واسطه ترجمه وبسایت و تولید محتوا

وبسایت های چند زبانه، ترجمه های محلی شده موتور جستجوها: اساس رشد جهانی

اگر این صفحه های: ترجمه وبسایت و تولید محتوا" را می خوانید تا الان فهمیده اید که:

-معرفی وبسایت به زبان مشتریان بالقوه باعث تمایل هر چه بیشتر آنها برای خواندن مطالب شما می گردد.

-ترجمه وبسایت و تولید محتوا، به زبان دیگر وفق دادن زبان با زبان گروهی از خوانندگان تضمین می کند که به خوبی شناخته می شوید و به شما کمک می کند از اشتباهات زبانی و فرهنگی دوری کنید.

-بهینه سازی ترجمه وبسایت و تولید محتوا برای قرار گیری در جستجوگرها که یعنی استفاده از کلماتی که کاربران هنگام جستجو استفاده می کنند این امر باعث افزایش شانس دیده شدن سایت شما در صفحه نتایج گوگل می شود.

این ها همه مراحل آغازین بسیار خوبی می باشند، اما سایت شما هنوز برای رسیدن به رتبه بالا در صفحه نتایج گوگل چند قدم دیگر باید طی کند.

قدم بعدی؟

بهینه سازی محتوا برای نمایش در نتایج گوگل

گوگل از طیفی از مشخصه های در دسترس برای تشخیص سنخیت سایت شما با آنچه کاربر جستجو کرده است، استفاده می کنند. همانطور که تا الان دیده ایم، اولین مشخصه این است که آیا آنچه جستجو شده در محتوای سایت شما می باشد یا خیر. مشخصه مهم دیگر برای گوگل این است که آیا انچه کاربر جستجو کرده مثل کلید واژه ها محتوای سایت شما است. این کلید واژه ها چند دسته هستند:

-کلید واژه های اصلی، که برای گوگل مشخص می کند که محتوای شما در هر صفحه چیست. این لیبل ها از آنجایی که برای رده ی سایت در صفحه نتایج توسط گوگل استفاده می شود، بسیار مهم هستند.


-لیبل های سرصفحه (h1, h2, و غیره) به سایت شما ساختاری مرتبه ای می دهد که برای گوگل مشخص می کند کدام قسمت از محتوای متن شما اهمیت بیشتری دارد. بر روی کاغذ، شما با استفاده از سرتیتر ها، فصل ها، تیتر ها و غیره متن خود را نظم می دهید. در وبسایت شما سرتیتر اصلی خود را با لیبل h1 و تیتر فرعی خود را با لیبل h2 و به همین منوال، مشخص می کنید. و به همین دلیل آنچه در h1 شما نمایان می گردد باید شامل کلمات کلیدی مهم باشد.

-لیبل های  Altدر گوگل، نشانگر محتوای تصویری سایت شما هستند.

با گذشت زمان و به علت تغییرات در الگوریتم های گوگل، اهمیت هر کدام از این کلید واژه ها در رتبه بندی گوگل تغییر کرده است، برای مثال اهمیت فراتیتر توضیحی کاهش یافته است.استفاده از کلماتی که عمدتا توسط مشتریان بالقوه شما استفاده می شود در نوشتن این تیتر ها، قدم مهمی است که افزایش دهنده اعتبار سایت شما در گوگل شده و از همین رو، شانس شما را برای بیشتر دیده شدن افزایش می دهد.

کارشناسان "شیراز مترجم" تمام این کلید واژه ها را برای شما طراحی کرده و در سایت شما قرار می دهند. آنها همینطور  URL شما را با قاعده ای مشابه، استفاده از کلمات رایج و کلیدی به عنوان مشخصه ای مثبت برای گوگل،  بهینه سازی می کنند. به شما تبریک میگم. رده ی سایت شما در حال حاضر به طور شگرفی بالا رفته است.

 

برای بهتر شدنش آماده اید؟ سری به بخش بهینه سازی ما بزنید.

 

سرویس ترجمه وبسایت ما

آیا سایت شما با Word Press طراحی شده است؟ "شیراز مترجم" آماده همکاری در زمینه ترجمه وبسایت و تولید محتوا با شما است. استفاده از خبره ترین مترجمین در زمینه سئو و همچنین تولید محتوا باعث می شود که سایت شما به راحتی ترجمه شود و متون در سایت شما به راحتی قرار گیرند. "شیراز مترجم" همینطور می تواند بدون در نظر گیری فرمت متن(Word ،Excel، متن ساده وغیره)، و نرم افراز ناظر متون مورد استفاده (Joomla, Magento, PrestaShop)، و یا حتی مستقیما از HTML سایت شما، متون سایت شما را ترجمه کند. شیراز مترجم ارائه کننده انواع ترجمه تخصصی در موضوعات مختلف است.


برچسب‌ها: ترجمه وبسایت و تولید محتوا،بهینه سازی سایت،تولید محتوا،کلمات کلیدی،ترجمه تخصصی،شیراز مترجم ترجمه وبسایت و تولید محتوا،شیراز مترجم

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.