استخدام مترجم غیر حضوری

استخدام مترجم غیر حضوری ...

با سلام خدمت مترجمین گرامی
در صورتی که قصد همکاری به عنوان مترجم دورکار یا مترجم غیر حضوری در سایت شیرازمترجم را دارید می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

روش استخدام مترجم

1. برای شروع کار مترجم فرم زیر را تکمیل می نماید.

2. بعد از مدتی ظرف 7 الی 30 روز همکاران ما فرم را دقیق بررسی میکنند و برای شما پنل ایجاد میکنند (برای 99 درصد مترجمین در صورت تکمیل صحیح فرم پنل کاربری ایجاد میگردد.)
3. پنل کاربری معمولا با ایمیل و شماره موبایل شما ایجاد میگردد بنابراین در ورود این اطلاعات دقت کنید و همواره از حروف کوچک انگلیسی استفاده کنید.
4. به شما پیامکی مبنی بر عضویت در گروه های اطلاع رسانی از وضعیت سفارشات جدید در واتساپ و تلگرام ارسال میگردد الزاما بایستی در یکی از گروه ها عضو شوید.
5. اصلی ترین مرحله کار این مورد می باشد. شما بایستی در آزمون تخصصی سایت ما شرکت کنید و نمره ای بین 70 الی 100 اخذ نمایید تا بتوانیم همکاری خود را آغاز نماییم.
6. کارها از طریق گروه "همکاران شیراز مترجم" اطلاع رسانی میگردد، شما برای اخذ آن پیام میفرستید بر حسب سرعت درخواست اخذ و سوابق مترجم و نمره کار واگذار میگردد. کار از طریق همان شبکه اجتماعی یا سایت خودمان به فرد گیرنده تحویل داده میشود.
7. شما کار را انجام داده و در زمان تعیین شده تحویل می دهید. (کار دارای گارانتی کیفیت می باشد در صورت وجود مشکل ویرایش میکنید)
8. ماهیانه یک بار با مترجمین تسویه حساب صورت میگیرد.

ثبت درخواست استخدام :


جنسیت / نام :
نام‌خانوادگی :
تاریخ تولد :
با کلیک بر روی عنوان ماه و سال و سپس استفاده از دو فلش چپ و راست می‌توانید بصورت سریع بین تواریخ مختلف جابجا شوید.
کد ملی :
جهت استخدام در سایت، درج کد ملی 10 رقمی بصورت صحیح الزامی می‌باشد، در غیر این صورت درخواست استخدام بررسی نمی‌گردد.
تلفن همراه :
درج شماره موبایل بصورت صحیح الزامی بوده و جهت تکمیل مراحل استخدام از این طریق اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.
تلفن ثابت :
پست الکترونیکی :
درج آدرس پست الکترونیکی (ایمیل) الزامی بوده و جهت تکمیل مراحل استخدام اطلاعات به این آدرس ارسال خواهد شد.

استان و شهر :
کد پستی :
در صورتی که محل سکونت شما فاقد کد پستی می‌باشد، این فیلد را خالی بگذارید، در غیر این صورت تکمیل این فیلد الزامی است.
آدرس پستی :

انتخاب زبان :
حداکثر 4 مورد قابل انتخاب است؛ پس از بررسی و تأیید درخواست استخدام باید آزمون این زبان‌ها را انجام دهید تا برای شما فعال گردند.
انتخاب زمینه :
حداکثر 8 مورد قابل انتخاب است؛ پس از استخدام باید آزمون این زمینه‌ها را در زبان مورد نظر انجام دهید تا برای شما فعال گردند.

وضعیت اشتغال :
سطح تحصیلات :
سوابق مرتبط :
اطلاعات تحصیلی :
اطلاعات مقاطع تحصیلی را در این قسمت درج نمایید، با کلیک کردن بر روی دکمه افزودن، می‌توانید یک مورد جدید اضافه نمایید. حداکثر درج 4 مورد در این قسمت مجاز می‌باشد.

توضیحات اضافه :
در صورت نیاز به توضیحات و نیز در صورتی که شرایط خاصی دارید، بصورت خلاصه موارد را در این فیلد شرح دهید.

تصویر چهره :
در این فیلد باید تصویر چهره را انتخاب کنید. حداکثر حجم قابل ارسال 1 مگابایت می‌باشد؛ همچنین لازم به ذکر است که تصویر باید بصورت تمام رخ و با رعایت استانداردهای تصویر 3x4 و با زمینه سفید باشد، تصاویر گرفته شده بصورت نیم‌رخ یا دارای زمینه و ... مورد قبول نیست.
فایل سفارش :
در این فیلد باید تصویر اسکن شده مدارک شناسایی خود شامل تصویر اسکن شده کارت ملی و برگ اول شناسنامه و نیز اسکن آخرین مدرک تحصیلی را ارسال کنید. این مدارک جهت احراز هویت اطلاعات و تشکیل پرونده کارمندی الزامی می‌باشد. حداکثر حجم قابل ارسال 8 مگابایت می‌باشد. تصاویر گرفته شده با دوربین موبایل قابل قبول نیست.

شرایط و قوانین :
کد امنیتی :
89225کپچا:
ثبت اطلاعات :

نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید؟