ترسیم نمودار، جدول، شکل، آرت‌ها

بروزرسانی:   تیر   1401:: هزینه تایپ، اکسل، پاورپوینت

بر اساس تعرفه اتحادیه هزینه طراحی و تایپ و ترسیم جداول، نمودارها، اشکال و اسمارت آرت‌ها بصورت مجزا و تکی محاسبه شده و به هزینه کل سفارش اضافه می‌شود. هزینه بر اساس حجم و نوع متفاوت بوده و برآورد دقیق هزینه پس از ثبت سفارش توسط کارشناس مجموعه انجام می‌گردد.


هزینه ترسیم و تایپ جداول:

    هزینه تایپ و ترسیم هر جدول استاندارد و معمولی، با توجه به حجم و اندازه، بین 1500 تومان تا 25000 تومان متغیر است. لازم به ذکر است که در ترسیم جداول به ازای هر مورد ویرایش خاص مانند ادغام سلول‌ها، افکت متفاوت، طراحی و رنگ‌بندی اضافه، جهت‌دهی متفاوت سلول‌های جدول و ... مبلغ 150 تومان به هزینه ترسیم و تایپ جدول اضافه می‌گردد. در صورتی که جدول حاوی فرمول و ... باید آن موارد بصورت مجزا محاسبه می‌شوند.


هزینه طراحی و رسم اشکال:

    هزینه طراحی و رسم هر نوع شکل با توجه به تعرفه طراحی و ترسیم اشکال هندسی در فتوشاپ محاسبه شده و بصورت میانگین به ازای هر پانزده دقیقه کار طراح، معادل مبلغ 45,000 تومان به هزینه اضافه می‌گردد. لازم به ذکر است که بجای طراحی می‌توان برش و جای‌گذاری اشکال و تصاویر را انجام داد که هزینه طراحی به کار اضافه نشود.


هزینه تایپ و رسم آرت‌ها:

    هزینه طراحی و ترسیم آرت و اسمارت آرت‌ها بر اساس حجم و نوع آرت و اندازه متفاوت بوده و بین 3,500 تومان تا 40,000 تومان متغیر است. لازم به ذکر است که جهت نمایش مناسب و استاندارد انواع آرت پس از ترسیم، باید از ورد آفیس 2013 به بالا استفاده نمایید؛ زیرا در نسخه‌های قدیمی‌تر برخی از المان‌ها وجود ندارد و ساختار آرت به هم می‌ریزد. اگر برای خدمات خاصی باید حتماً سفارش شما در آفیس 2007 باز شده و نمایش داده شود، در زمان ثبت سفارش این نکته را اعلام فرمایید تا طراحی آرت بر حسب المان‌های آفیس 2007 طراحی و ایجاد گردد.


هزینه تایپ دیتا و رسم نمودار:

    بطور معمول نمودارها را بصورت تصویر برش داده و در فایل قرار می‌دهند، اما در صورتی که نیاز داشته باشید نمودار بصورت مستقیم در فایل ترسیم شده و قرار داده شود، بر حسب نوع نمودار هزینه اولیه بین 5,000 تومان تا 35,000 تومان بوده و به ازای هر نوار / خط / ستون دیتا، معادل 9,000 تومان هزینه خواهد داشت. توجه داشته باشید که این موارد در شرایطی است که اطلاعات و دیتاهای شما آماده و تایپ شده باشند، در غیر این‌صورت هزینه تایپ دیتا نیز به هزینه کلی اضافه خواهد شد. هزینه اولیه جهت انجام تنظیمات اصلی نمودار و چارت، درج توضیحات، درج عنوان و شماره، تنظیم ستونها و نوار دیتا می‌باشد. در صورتی که نمودار دارای بیش از یک ساختار المانی باشد (یعنی در یک نمودار دو یا چند نوع چارت و نمودار با هم ادغام شده و نمایش داده شود)، به ازای هر نوع اضافه، معادل هزینه اولیه به هزینه کلی اضافه خواهد شد.