ترجمه کسب و کار

مدیر قره زاده
پنج‌شنبه 10 آبان 1397
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1575376951_rXAI.jpg

ترجمه کسب و کار: کلید توسعه بین المللی

همانطور که کسب و کار به طور فزاینده ای جهانی می شود، ترجمه های تجاری برای هر شرکتی که قصد دارد در سطح بین المللی کار کند، حیاتی است. با این حال، فرهنگ های کسب و کار هنوز هم  از  کشوری به کشور دیگر از لحاظ عملکرد، انتظارات، رفتارها و سبک های نوشتن متفاوت است.

روش بستن یک معامله تجاری در بوئنوس آیرس لزوما مشابه با روش بستن معامله در هنگ کنگ نیست، این امر بدان معنی است که مترجمان و ویرایشگران کسب و کار ما نیاز به دانش فرهنگ های تجاری هر دو کشور دارند: مبدا متن ترجمه شده از کجا است و در چه کشوری قرار است خوانده شود. 

شیراز مترجم با سابقه چند ساله در زمینه ترجمه متون در رابطه با تجارت و کسب و کار و در بر داشتن مترجمین خبره در زمینه ترجمه های تجاری میتواند بهترین ترجمه با بالاترین کیفیت را به شما ارائه نماید.

ترجمه سند کسب و کار: موضوع اعتبار

یک طرح  کسب و کار خوب برای تامین مالی، پیدا کردن شرکا و تامین سرمایه گذاران مهم است. به طور خلاصه، طرح کسب و کار شما برای موفقیت آتی شرکت تان ضروری است. اگر برنامه های شما شامل سفرهای بین المللی می باشد، آیا شما آماده هستید که اهداف خود را در کشورهای دوردست که به آن زبان صحبت نمی کنید، ارائه دهید؟

چگونه با شرکای جدید ارتباط برقرار می کنید و شرکت خود را به مشتریان بالقوه ای که اسپانیایی، آلمانی یا ژاپنی صحبت می کنند، ارتقا می دهید؟ این سرمایه گذاران و مدیران بین المللی ممکن است انگلیسی صحبت کنند اما اگر شما مدارک کسب و کار را به زبان مادری آنها ترجمه کنید، آیا احتمال کسب اعتماد آنها بیشتر نمی شود؟


مترجمان حرفه ای در زمینه ترجمه ی کسب و کار  در خدمت شما

 

انتخاب فرهنگ ارتباط برای توسعه بین المللی شرکت شما، تضمین کیفیت خدمات ترجمه است. مترجمان تخصصی ما در ترجمه کسب و کار و بازاریابی بر اساس مدرک تحصیلی و میزان تجربه آنها در این زمینه انتخاب می شوند. ما در شیراز مترجم مترجمانی در دسترس برای بسیاری از زبان های مختلف داریم.

 

تمرکز آژانس ترجمه شیراز مترجم در مورد کسب و کار و بازاریابی به شما کمک می کند که شرکت خود را جهانی کنید. ما در طیف گسترده ای از اسناد کسب و کار تخصص داریم: جزوات، بروشورها، کارت های تلفنی، کمپین های تبلیغاتی، انتشارات، وب سایت ها، سخنرانی ها، کاتالوگ ها، مطالعات بازار، رسانه های تبلیغاتی، خبرنامه های کسب و کار، تبلیغات، گزارش های دقیق و جامع و غیره.


برچسب‌ها: ترجمه کسب و کار،ترجمه های تجاری،ترجمه بین المللی،متن ترجمه شده،شیراز مترجم،ترجمه متون،مترجمین خبره،ترجمه سند کسب و کار،ترجمه تخصصی ترجمه کسب و کار،ترجمه تخصصی

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.