ترجمه تخصصی

مدیر قره زاده
دوشنبه 19 شهریور 1397
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1575376862_YZPJ.jpg

در دنیای امروز ترجمه تخصصی یکی از پیچیده ترین انواع کار و خدمات است و اساس و مبنای یک ترجمه تخصصی صحیح، ترجمه دقیق و استفاده از اصطلاحات خاص و به روز می باشد برای این موضوع مترجمی که قصد دارد یک متن تخصصی را ترجمه کند بایستی به صورت دائم دایره لغات خود در آن حوضه تخصصی را به روز نماید و همواره مطالعات کافی داشته باشد. برای حصول اطمینان از درستی و صحت ترجمه تخصصی باید تلاش های بسیاری انجام شود از جمله آن می توان به استخدام مترجمان با سابقه و حرفه ای و ویراستاران معتبر اشاره کرد.

 

چرا شیراز مترجم را برای ترجمه تخصصی متون خود انتخاب کنیم؟

در شرکت شیراز مترجم ما به کیفیت و دقت در ترجمه توجه بسیاری داریم و معتقدیم که این موارد جزو اصول اصلی برای حفظ و اعتماد مشتریان می باشد. ما دارای مترجمین حرفه ای و معتمدی هستیم که دارای تجربه ی فراوان در انواع زمینه ها و رشته ها می باشند که طبق نیاز های مشتریان انتخاب می شوند و بهترین ترجمه را در بسیاری از زمینه های ها ارائه می دهند. تمامی مترجمین پس از نام نویسی در سایت شیراز مترجم در آزمون مترجمین شرکت میکنند و در صورت پذیرش در آزمون قادر به شروع همکاری هستند. در شیراز مترجم هیچ گونه ترجمه ماشینی صورت نمیگیرد و تمام ترجمه ها انسانی هستند و پس از تحویل گرفتن ترجمه، متون توسط فرد دیگری بررسی میگردد.

 

خدمات ترجمه تخصصی در شیراز مترجم

آیا شما نیاز به ترجمه انواع کاتالوگ، ترجمه مقاله، ترجمه کتاب، کتابچه های راهنما، کتاب های کاربردی، گزارش های مالی، نشریات علمی یا ترجمه جهت تولید محتوا نیاز دارید؟ تمام این کارها را ما در شیراز مترجم با بودجه مناسب و زمان کوتاه و مطابق نیاز شما انجام می دهیم. اگر نیاز دارید روزانه محتوای زیادی را برای سایت یا شرکت خود ترجمه کنید اصلا نگران نباید با با داشتن نیروهای فراوان در تمامی زمینه ها می توانیم به راحتی هر گونه درخواست شما را با هر حجمی براورده کنیم. هدف اصلی ما این  است که هر بار کیفیتی فراتر از حد انتظار مشتری به وی بدهیم و باعث احساس رضایت کامل مشتتریان عزیز شویم.


ما خدماتی را با کیفیت بالا در زمینه های زیر ارائه می دهیم:

  • ترجمه اسناد
  • ترجمه کتاب
  • ترجمه مقاله
  • ترجمه امور مالی
  • ترجمه پزشکی 
  • ترجمه فناوری اطلاعات و مخابرات 
  • ترجمه فنی
  • ترجمه وب سایت
  • تولید محتوا
  • تایپ انواع متون

متون ترجمه شده شما همیشه توسط زبان شناسان بسیار حرفه ای و آموزش دیده با تجربه، که کارهای منحصر به فردی در زمینه های بین المللی، اقتصاد، تجارت و پزشکی، فناوری ارتباطات و مخابرات و غیره انجام داده اند، ترجمه می شوند. قانون طلایی ما همکاری با مترجمین حرفه ای است که در هر دو زمینه زبان و درک متن و فرهنگ و گویش مرتبط با آن می باشد. ما کیفیت بالای ترجمه را برای شما تضمین می کنیم و علاوه بر آن شیراز مترجم دارای گارانتی 48 ساعته کیفیت ترجمه است. تیم ما هر گونه اسناد را در زبان هایی مانند آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، عربی، لهستانی، روسی و سوئدی ترجمه می کند. اگر شما به دنبال یک مترجم قابل اعتماد برای توسعه و کسب و کار خود هستید اما تمایل به استخدام یک فرد به صورت دائم ندارید شیراز مترجم ما بهترین گزینه برای شماست.

 


برچسب‌ها: ترجمه تخصصی،ترجمه اسناد،ترجمه کتاب،ترجمه مقاله،ترجمه امور مالی،ترجمه پزشکی،ترجمه فناوری اطلاعات و مخابرات،ترجمه فنی،ترجمه وب سایت،تولید محتوا،تایپ انواع متون ترجمه تخصصی،تایپ انواع متون

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.