خدمات ترجمه اسناد

مدیر قره زاده
شنبه 28 دی 1398
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1579339061_zgDr.jpg

استفاده از اسناد در جامعه امروز عنصر اساسی سیستم ارتباطی ما است. اسناد در سیستم اقتصادی، سیستمهای آموزشی، دولتها و زندگی روزمره را تشکیل می دهند. بدون مستندات، چه کاغذی و چه الکترونیکی، جامعه ما به درستی کار نخواهد کرد و ما نمی توانیم به عنوان یک تمدن پیشرفت کنیم. خدمات ترجمه اسناد به شما کمک می کند که اسناد خود را به زبان مورد نظر خود ترجمه کنید و با جهان اطراف در ارتباط باشید.

ما در شیراز مترجم انواع اسناد (الکترونیکی و کاغذی) را ترجمه کرده ایم، از جمله: قراردادها، مکاتبات، سوابق پزشکی، بروشورهای بازاریابی، اسناد دولتی، احکام قضایی، کتابچه راهنمای فنی، مواد آموزشی، پرونده های حقوقی، ترجمه وب سایت، نامه های الکترونیکی و ایمیل ها، اسناد مربوط به درخواست ها، کتاب ها، تبلیغات، اطلاعیه های عمومی، اطلاعات مالی، مجوزها، اعلامیه ها، راهنماها، وبلاگ ها، اخبار، مجلات و غیره اما محدود به این موارد نیست.


خدمات ترجمه اسناد

در شیراز مترجم ما با کمک مترجمان حرفه ای خود انواع اسناد در تمام فرمت ها را ترجمه میکنیم. شیراز مترجم با تحصیل کرده ترین مترجمان در این صنعت کار می کند و امکان ترجمه های سریع تر و دقیق تر را فراهم می کند. ما برای ترجمه های فوری با حجم بالا از چند مترجم استفاده میکنیم و در نهایت یک بار متن توسط یک فرد برای واحد سازی مرور و بررسی میشود.

بسته به نوع کار ترجمه و موضوع اصلی آن، شیراز مترجم آن کار را به زبان شناسان و مترجم تخصصی تخصیص می دهد که با نیازهای پروژه شما مطابقت داشته باشند. شیرازمترجم تضمین می کند که ترجمه نهایی شما از اصطلاحات صحیح تخصصی برخوردار باشد و از این طریق محتوای اصلی را بتوانید با کارآیی بیشتری به مخاطب خود انتقال دهد. این که آیا سند شما شامل محتوای حقوقی یا اصطلاحات فنی مهندسی بسیار فنی است جای نگرانی ندارد ما کار را به هم رشته های شما واگذار میکنیم، شیرازمترجم، به عنوان یک آژانس حرفه ای ترجمه، دارای تجربه بالایی در ترجمه اسناد تقریباً با هر موضوع و یا زمینه های تخصصی است.


ترجمه های دارای حجم بالا

یکی از چالش های هر پروژه ترجمه با حجم بالا، برنامه ریزی برای ترجمه آن است. این برنامه ریزی شامل در نظر گرفتن مهلت تحویل، تاریخ های شروع و بودجه کار است. در شیراز مترجم ما بیش از 4 سال تجربه در پردازش اسناد با حجم بالا را داریم. برای پروژه های بزرگتر ، می توانید از ما انتظار برنامه ریزی حرفه ای داشته باشید که در صورت لزوم حتی توسط چند مترجم کار شما ترجمه خواهد شد.


برچسب‌ها: خدمات ترجمه اسناد،شیراز مترجم،ترجمه تخصصی،مترجم حرفه ای،ترجمه سریع،ترجمه فوری،ترجمه متون،ترجمه با حجم بالا،تولید محتوا،ترجمه کتاب

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.