سرویس تخصصی ترجمه رزومه

مدیر قره زاده
شنبه 19 بهمن 1398
زمان مطالعه 1 دقیقه

blog_1581161751_dPmO.jpg


آیا قصد دارید به خارج از کشور بروید و از فرصت های تحصیلی و شغلی موجود در کشورهای مختلف استفاده کنید؟ در صورتی که پاسخ شما مثبت است، پس لازم است تا اسناد و مدارک مورد نیاز خود را به زبان رسمی کشور مورد نظر ترجمه نمایید. در سرویس تخصصی ترجمه رزومه شیراز مترجم ما تجربه ­ای موفق در ترجمه اسناد و مدارکی از قبیل رزومه و CV، اظهارنامه و انگیزه نامه، نامه ­های پیگیری و ... را در میان همکاران خود داریم. در سرویس تخصصی ترجمه رزومه، تیم ترجمه ما از مترجمان حرفه­ای زبانهای روسی، آلمانی، یونانی، فرانسوی، پرتغالی، هلندی، عربی، چینی و ... تشکیل شده است، پس قصد هر کشوری را که داشته باشید، مترجمان حرفه­ ای ما می­توانند در ترجمه اسناد و مدارک شما مشکل گشا باشند. 


ترجمه تخصصی رزومه

ما در طول سال ها تجربه کاری خود دریافته ­ایم که ترجمه لفظی کافی نیست، در واقع این گونه ترجمه ­ها، گاهی اوقات، زیان آور نیز هستند، چون اطلاعات اصلی متن، که باید ترجمه شوند، در فرآیند ترجمه از بین رفته یا دستخوش تحریف می­شوند. ما موارد مزبور را به عنوان فیلترهای انتخاب خود در نظر گرفته و تیمی از مترجمان حرفه­ ای رزومه ­های تخصصی را انتخاب کرده ­ایم. به این صورت توانسته ­ایم اطمینان حاصل کنیم که هر رزومه، CV، نامه پیگیری، انگیزه نامه، اظهارنامه و ... که به شیراز مترجم سپرده می­شود، نه فقط با نهایت دقت و صحت ترجمه می­شود، بلکه در چارچوب فرهنگ کشور مقصد بومی سازی خواهد شد (به این ترتیب می­توانید اطمینان داشته باشید که مدارک و اسناد شما تأثیر بهتری را بر خواننده مورد نظر خواهند داشت). از آنجا که در سرویس تخصصی ترجمه رزومه غالب مترجمان رزومه­ های تخصصی ما (به دلیل زندگی یا مطالعه فراوان درباره کشورها و زبان های حوزه فعالیت خود) با فرهنگ زبان های مقصد آشنایی کامل دارند، توانایی بومی سازی هرچه بهتر اسناد و مدارک شما را به بهترین شیوه دارا هستند.

ترجمه رزومه توسط متخصصان حرفه  ای

پس اگر قصد تحصیل یا کار در خارج از کشور را دارید، سرویس ترجمه رزومه شیراز مترجم را بررسی کنید. ما تضمین می­کنیم که سرویس ترجمه زبان های ما اسناد شما را به بهترین شیوه ممکن ترجمه کرده و در موفقیت شما تأثیرگذار خواهد بود. به علاوه، ما در شیراز مترجم یک فرآیند مدیریت پیشنهاد را ابداع کرده ­ایم، پس می­توانید اطمینان داشته باشید که سرویس ترجمه ما بهترین ترجمه تخصصی را با قیمتی مقرون به صرفه برای شما مهیا کرده است. پس می­توانید هم اکنون ترجمه خود را در اختیار سرویس تخصصی ترجمه رزومه و تیم مترجمان متخصص ما قرار دهید.

اگر قصد ترجمه رزومه خود به هر زبانی را دارید همین الان با ما تماس بگیرید 09354738086 و یا سفارش خود را از طرق ثبت سفارش ترجمه ثبت کنید تا در زمان کوتاهی تعیین قیمت و زمان گردد.



برچسب‌ها: سرویس تخصصی ترجمه رزومه،cv،رزومه،شیراز مترجم،قالب رزومه،ترجمه رزومه،نوشتن رزومه،تاریخچه تحصیلات و زندگی،تجربه کاری،curriculum vitae،resume سرویس تخصصی ترجمه رزومه،resume

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.