نکات حرفه ای برای تولید محتوا در یک سایت جدید

مدیر قره زاده
شنبه 7 فروردین 1400
زمان مطالعه 5 دقیقه

blog_1616833961_yL4G.jpg

آیا شرکت شما در حال راه اندازی یک وب سایت جدید یا انجام تغییراتی روی وب سایت سابق خود است؟ برای کنترل بودجه، برخی از شرکت ها وظیفه ایجاد بخشی از تولید محتوای سایت خود را خود به عهده دارند، حتی اگر برای تولید "بقیه کارها" با یک توسعه دهنده وب یا یک شرکت بازاریابی کار کنند.

با این حال ، آنها معمولاً دریافتند که ایجاد محتوای عالی می تواند وقت گیرترین قسمت در ایجاد یا به روز رسانی یک وب سایت باشد. در حقیقت، برای صدها پروژه وب سایت که ما کار کرده ایم، پر زحمت ترین قسمت هر یک از آنها فرآیند تولید محتوا بوده است.

شاید به نظر شما ساده باشد اما، غالباً محتوای وب زیادی وجود دارد که باید توسعه یابد و نه تنها کار تولید محتوا زمان بر است، بلکه بسیاری از مدیران و مسئولین وب سایت ها انتظار دارند در زمان کوتاهی محتواهای معجزه آسایی برای آنها آماده شود. این امر منجر به کاهش کیفیت و پایین آمدن بازدهی پروژه می شود و استرس بیشتری به روند کار وارد می کند.

برای کمک به مشتریان و جلوگیری از شرایطی از این دست و رسیدن به اهداف بازاریابی مقاله زیر را مطالعه فرمایید، توصیه های زیر را برای کمک به تولید محتوای وب سایت جدید به شما ارائه می دهیم.


1. برای تولید محتوای حرفه ای یک تیم را استخدام نمایید

برخی از بیزینس ها کوچک هستند یا ممکن است فقط یک شخص مسئولیت آن را به عهده داشته باشند، در این صورت، ایجاد هر یک از مطالب می تواند یک چالش باشد. تلاش برای انجام این کار به تنهایی منجر به اشتباهاتی می شود. گاهی اوقات اشتباهاتی پرهزینه ایجاد میگردد. برای جلوگیری از اشتباهات و هزینه های مجدد، چند نفر برای تولید محتوا داشته باشید. شیراز مترجم با در بر داشتن تعداد زیادی نیروی کار با تجربه با نظارت واحد می تواند این امر را برای شما آسان نماید.

به دنبال کسانی باشید که توانایی و مهارت های محتوایی را که می خواهید تولید کنید داشته باشند. مهم است که نقش هر یک از اعضای تیم را به وضوح مشخص شود. برخی از افراد ممکن است به عنوان کارشناس فقط در قسمت تخصصی فعالیت کنند، برخی افراد ممکن است به بررسی گرامر و به تصحیح کمک کنند، در حالی که برخی ممکن است به نوشتن محتوا کمک کنند. با جذب دیگران برای همکاری و مشارکت در کارهای پیش رو، از قدرت وب سایت خود برای دستیابی به مخاطبان جدید و ترغیب مشتریان جدید استفاده کنید.


2. با استراتژی شروع کنید

قبل از اینکه تیم شما شروع به تولید محتوا برای وب سایت شما کند، باید یک برنامه جامع برای اطمینان از بازخورد محتوای ایجاد شده توسط شما وجود داشته باشد.

چگونه می دانید بهترین چشم انداز کار به چه صورت است؟ با شناخت شخصیت مشتریان خود میتوانید چشم انداز پیش و رو را بررسی نمایید. این چشم اندازها افرادی هستند که شما برای آنها محتوای وب سایت خود می نویسید و می خواهید نیازهای آنها را در آینده براورد کنید.
با شناخت افرادی که به صفحه شما سر میزنند بایستی دقیقا محتوایی را تولید نمایید که آنها به دنبالش هستند.


3. کلمات کلیدی مناسب را شناسایی و بهینه سازی کنید

شما می توانید در صنعت خود زیباترین وب سایت و پر بازبیننده ترین را داشته باشید و متقاعد کننده ترین نسخه وب سایت را در حرفه خود در کره زمین را بسازید، اما اگر ایده های ایده آل شما نتوانندر جست جوی آنلاین بالا بیایند، اهمیت چندانی نخواهد داشت. یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی محتوا برای یک وب سایت جدید یا به روز شده ، اطمینان از بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو است.

چه صفحه اصلی ، چه صفحه های فرعی، بایستی با استفاده از بهترین روشهای اثبات شده SEO بهینه سازی شوند. برای کلمات کلیدی مرتبط به درستی تحقیق انجام دهید و آنها را در عنوان صفحه ها قرار دهید. با به طور طبیعی پیوندهای مفید و معتبر، برای پست های خود ایجاد کنید. اجتناب از به کار بردن زیاد کلمات کلیدی به همان اندازه مهم است که کاربرد آنها اهمیت دارد، در غیر این صورت سایت شما به دلیل نقض دستورالعمل های موتور جستجو مجازات می شود.


4. یک جدول زمانی واقع بینانه تنظیم کنید

داشتن یک برنامه منظم در امر تولید محتوا به وبسایت شما کمک زیادی مینماید. برای کمک به میزان زمان نیروهای خود در بخش تولید محتوا، از تاریخ برنامه ریزی شده خود همواره کمی عقبتر عمل کنید. این به شما کمک می کند تا ایده بهتری از دامنه پروژه داشته باشید و می توانید به شما در برنامه ریزی بیشتر کمک کند.

یک راه ساده این است که تمام کارهای مربوط به تولید محتوا را در یک تقویم پیگیری کنید (حتما تاریخ شروع و پایان هر کار را یادداشت کنید) و ظرفیت و وضعیت پروژه را به طور منظم با تیم خود به اشتراک بگذارید.
یکی دیگر از قسمتهای مهم مدیریت جدول زمانی، پاسخگویی تیمی است. هرگونه تأخیر در پایان کار شما، تأثیرات موجی بر روی کار توسعه دهندگان وب سایت ایجاد می کند. مسلماً ، آنها می توانند متن های  "lorem ipsum" را پیش فرض قرار دهند، اما هنوز هم باید ایده ای درباره میزان متن و تعداد بخش های مورد نیاز شما در صورت نیاز به تصاویر و غیره داشته باشند.


برچسب‌ها: تولید محتوا،شیرازمترجم،تولید محتوای ترجمه شده،مدیر وبسایت،مدیریت محتوا،نوشتن محتوا

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.