دانلود اپ دیکشنری و مترجم آبادیس برای اندروید

مدیر قره زاده
یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1397
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1575376720_xVmv.jpg

امروز در شیراز مترجم در نظر داریم به شما یک دیکشنری بسیار فوق العاده برای گوشی های موبایل اندرویدی را معرفی کنیم. این دیکشنری آنلاین است یعنی برای استفاده از آن بایستی حتما به اینترنت وصل باشد. این دیکشنری منحصر به فرد علاوه بر اینکه دارای 3 ملیون کلمه است دارای بیش از 1 میلیون تلفظ است و به شما در یادگیری زبان و همچنین ترجمه متون تخصصی کمک شایانی میکند. حجم این اپلیکیشن با عنوان دیکشنری و مترجم آبادیس بسیار پایین است و این حجم پایین به سرعت بالای آن کمک شایانی میکند. این دیکشنری و مترجم قابل نصب بر روی انواع گوشی های موبایل اندرویدی می باشد. این دیکشنری قابلیت ترجمه از زبان انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را دارا می باشد و جزو دیکشنری های دو زبانه تقسیم بندی میگردد.این دیکشنری برخی لغات را به هر دئ لحجه انگلیسی و آمریکایی برای شما ترجمه میکند.اگر شما قصد دارید یک متن چه فارسی را به انگلیسی و چه انگلیسی را به فارسی برگردانید بهترین انتخاب شما استفاده از دیکشنری دو زبانه و مترجم آبادیس می باشد. این دیکشنری دارای لغات تخصصی تمامی رشته ها نظیر کامپیوتر، برق و الکترونیک، عمران و معماری، شیمی، نفت، مهندسی گاز، معدن، خاک شناسی، زمین شناسی، آب و خاک، حسابداری، ریاضیات، آمار، سینما، حقوق، صنعت، خودرو، صنایع غذایی، نساجی، پلیمر، بهداشت، دندانپزشکی، روانپزشکی، علوم دامی، فوتبال، کاراته، یوگا، کوه نوردی می باشد. این دیکشنری کاملا رایگان است و شما می توانید آن را از سایت شیراز مترجم دانلود نمایید. از دیگر خصوصیات این دیکشنری دارا بودن مترادف لغات می باشد.

خصوصیات دیکشنری و مترجم آبادیس:

  • برای گوشی های موبایل اندرویدی
  • دیکشنری آنلاین
  • کمک به یادگیری زبان
  • کمک به ترجمه متون تخصصی
  • حجم پایین
  • سرعت بالا
  • دارای دیکشنری انگلیسی به فارسی
  • دارای دیکشنری فارسی به انگلیسی
  • دیکشنری دو زبانه

علاوه بر تمامی خصوصیات نام برده شده در رابطه با دیکشنری و مترجم آبادیس این فرهنگ لغت خصوصیات متعدد دیگری دارد که تنها با نصب آن می توانید به آنها دسترسی داشته باشید. این دیکشنری توسط سایت و شرکت آبادیس طراحی و ساخته شده است. این دیکشنری دارای قسمتی در رابطه با انواع اسم های ایرانی می باشد. علاوه بر آن دارای گزینه ای است که به شما کمک میکند دقیقا لغات تخصصی رشته مورد نظر خود را بیاورید. دانلود اپ دیکشنری و مترجم آبادیس برای اندروید مانند یک کتاب جامع بر روی گوشی تلفن همراه شما می باشد که هر گاه به آن نیاز پیدا کردید می توانید از آن استفاده نمایید.

 دانلود اپ دیکشنری و مترجم آبادیس برای اندروید 


برچسب‌ها: بهترین دیکشنری فارسی به انگلیسی،دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی،دانلود دیکشنری برای کامپیوتر،دانلود دیکشنری و مترجم آبادیس،دانلود دیکشنری فارسی،دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی،دریافت دیکشنری انگلیسی به فارسی،دیکشنری انگلیسی به فارسی،دیکشنری فارسی،دیکشنری فارسی به انگلیسی،سایت دیکشنری فارسی به انگلیسی،نام دیکشنری فارسی به انگلیسی،ترجمه تخصصی،شیراز مترجم،دیکشنری و مترجم آبادیس،دانلود اپ دیکشنری و مترجم آبادیس برای اندروید بهترین دیکشنری فارسی به انگلیسی،دانلود اپ دیکشنری و مترجم آبادیس برای اندروید

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.