خدمات ترجمه توریست و جذب توریسم

مدیر قره زاده
چهارشنبه 16 مرداد 1398
زمان مطالعه 4 دقیقه

blog_1575377562_joVl.jpg



بسیاری از جنبه های زندگی ما تحت تأثیر جهانی شدن قرار گرفته است. نحوه تعطیلات یکی از آنهاست.

تعداد فزاینده ای از گردشگران در خارج از کشورها و قاره های خود مقصد را انتخاب می کنند. در نتیجه ، صنایع مسافرتی و مهمان نوازی اکنون تنوع بی سابقه ای از مشتریان را به خود اختصاص داده اند ، که انواع مختلفی از چالش ها را با خود به همراه می آورد.

ما می توانیم دو هدف روشن را بشناسیم:

    جذب مسافران بین المللی
    به محض ورود ، گردشگران احساس استقبال می کنند

برای دستیابی به این موارد ، بسیار مهم است که هرچه سریعتر اطلاعات صحیح را به زبان خود در اختیار مسافران قرار دهید. ترجمه های ساده کافی نیستند. برخی مواد باید نه تنها برای غلبه بر موانع زبانی بلکه موانع فرهنگی سازگار شود.
اهمیت گردشگری در اقتصاد

پیش بینی می شود صنعت جهانی مسافرت و جهانگردی تا سال 2025 به 1.3 میلیارد دلار برسد.

جای تعجب نیست که چرا جهانگردی با فراهم کردن مصرف پایدار کالا و خدمات ، رشد اقتصادی پایدار را برای یک کشور رقم می زند. این باعث افزایش اشتغال برای افراد محلی و تولید برای مشاغل کشور بازدید شده می شود.

اما این همه چیز نیست جهانگردی از نظر فرهنگی ما را تحت تأثیر قرار می دهد. این تنوع را گسترش می دهد ، آگاهی جوامع محلی و خارجی را تقویت می کند و تبادل زبان ، سنت و محصولات را ارتقا می بخشد. این معاملات به طور غیر مستقیم بر اقتصاد نیز تأثیر می گذارد. هرچه بیشتر سفر کرده و بازارهای جدیدی را کشف کنیم ، فرصتهای شغلی برای آنها کشف می شود.

به همین دلیل خدمات ترجمه گردشگری و خدمات محلی سازی گردشگری دارای اهمیت هستند. هرچه تجارت شما با مشتریان تطبیق بیشتری پیدا کند ، مشتری بیشتری را متعاقباً به دست خواهید آورد.
جهانگردی دیجیتال: بومی سازی برای صنایع گردشگری آینده

بگذارید کاملاً صادق باشیم. اگر آژانس مسافرتی یا مارک گردشگری شما آنلاین نیست ، در اصل برای مشتریان بالقوه وجود ندارد.

گردشگری دیجیتال شکل فعلی صنعت گردشگری است و از مسیر یک کاربر قبل ، حین و بعد از تجربه سفرشان پشتیبانی می کند. رسانه های دیجیتال نه تنها به مسافر کمک می کند تا تصمیم بگیرد که در کجا قرار بگیرد و چه کاری را در سفر خود انجام دهد ، بلکه زمینه ای برای برنامه ریزی سفر نیز فراهم می کند. از تحقیق در مقصد ، گرفته تا خرید بلیط ، رزرو هتل و ایجاد صفحه گسترده ای از فعالیت های روزانه ، کاربر زمان قابل توجهی را برای مقایسه خدمات گردشگری بصورت آنلاین می گذراند.

ما محلی برای آژانس مسافرتی شما ، ترجمه برای اسناد تجاری جهانگردی و تفسیر میهمان نوازی با متخصصان زبان کلاس جهانی ارائه می دهیم.
با بومی سازی مطالب خود ، گردشگران را در سراسر فرهنگ جذب کنید

مطالب خود را ترجمه کنید تا از لحاظ فرهنگی خاص با یک مترجم بومی آن فرهنگ باشد. مترجمان ما نه تنها بومی فرهنگ هدف شما هستند بلکه در صنعت گردشگری تخصص دارند.

ما همچنین خدمات جهانی سئو را برای اطمینان از آماده بودن سایت شما برای بازار بین المللی ارائه می دهیم.

ما ترجمه و بومی سازی می کنیم:

    بروشورها
    راهنماهای حمل و نقل عمومی
    محتوای بازاریابی
    منوها
    راهنمای سفر
    مواد سمعی و بصری (زیرنویس)
    نقشه ها
    جزوه های تور
    اطلاعات پرواز
    محتوای وب
    برنامه های برنامه سفر


برچسب‌ها: محتوای بازاریابی منوها راهنمای سفر مواد سمعی و بصری،زیرنویس،نقشه ها جزوه های تور اطلاعات پرواز محتوای وب برنامه های برنامه سفر

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.