دانلود دیکشنری تخصصی آمار

مدیر قره زاده
شنبه 23 بهمن 1395
زمان مطالعه 2 دقیقه

blog_1575375679_iDVv.jpg

در ترجمه های تخصصی آمار استفاده از دیکشنری تخصصی آمار امری ضروری است. در این زمینه شیراز مترجم دیکشنری تخصصی آمار را برای دانلود در اختیار همکاران و دوستان عزیز برای دانلود قرار داده است. این واژه نامه دارای خلاصه ای اجمالی از مباحث رشته آمار و اصطلاحات آمار می باشد. با اینکه این دیکشنری یا واژه نامه مربوط به رشته آمار می باشد اما لغت های مرتبط با رشته های مشابه را نیز در آن می توانید پیدا کنید.

این دیکشنری یکی از منابع غنی در آموزش زبان تخصصی رشته آمار می باشد. می توان گفت این دیکشنری یکی از غنیترین منابع فراهم شده در زمینه واژگان تخصصی رشته آمار می باشد. این دیکشنری برای برخی لغات که دارای چند معنی هستند نیز معانی جامع را آورده است. و کاربرد یک لغت در جملات مختلف را شرح می دهد و به شما کمک می کند که یه متن تخصصی رشته آمار را به راحتی ترجمه کنید.

این دیکشنری به صورت نسخه پی دی اف یا (دیکشنری PDF رشته آمار) می باشد. و بدون نیاز به اینترنت بر روی کامپیوتر، گوشی های همراه و تبلت و ... قابل اجرا است.

امید است توانسته باشیم شما علاقه مندان و مترجمان عزیز در رشته آمار را اندکی یاری رسانده باشیم.

 

دانلود دیکشنری تخصصی رشته آمار

 


برچسب‌ها: واژه جدید انگلیسی،آموزش زبان انگلیسی،جامع ترین منابع اطلاعاتی زبان انگلیسی،دانلود دیکشنری آمار،دانلود دیکشنری انگلیسیآمار،دانلود دیکشنری انگلیسی رایگان آمار،دانلود دیکشنری جامع آمار،دانلود رایگان پی دی اف دیکشنری آمار،دانلود رایگان دیکشنری جامع آمار،دانلود رایگان دیکشنری فرهنگ انگلیسی به فارسی آمار،دانلود رایگان فرهنگ لغت آمار،دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری آمار،دیکشنری جامع انگلیسی آمار،فروش دیکشنری،کامل ترین سایت دیکشنری انگلیسی،منبع های مرجع زبان انگلیسی،واژگان و عبارات انگلیسی،یادگیری تلفظ صحیح واژگان انگلیسی،دانلود دیکشنری تخصصی آمار واژه جدید انگلیسی،دانلود دیکشنری تخصصی آمار

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.