روش استخدام مترجمان در شیراز مترجم

مدیر قره زاده
دوشنبه 31 اردیبهشت 1397
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1575376746_BzaE.jpg

در سایت های واسطه سفارشات تایپ و ترجمه اگر چه مجریان و یا مترجم ها دور از شرکت (به صورت دورکار) کار میکنند. اما تعهد کیفیت کار از اهمیت زیادی برخوردار است. روش استخدام مترجمان در شیراز مترجم یک روش خاص و مختص همین شرکت می باشد. با توجه به اینکه قالب سفارشات ترجمه در شیراز مترجم ترجمه تخصصی می باشد بایستی حتما مترجمان خبره برای کار ترجمه انتخاب شوند. روش استخدام مترجمان در شیراز مترجم به این صورت است که مترجم توسط سرچ و جستجوی اینترنتی، شبکه های اجتماعی، تبلیغات و معرفی دوستان با شیراز مترجم آشنا می شود. تنها روش استخدام مترجم از طریق سایت اینترنتی ما و پر کردن فرم استخدام مترجم می باشد. پس از آن ماهیانه دو الی چهار نوبت بسته به مقدار درخواست ها فرم ها مورد بررسی قرار میگیرند و برای تمامی مترجمین پنل مترجم ایجاد میگردد.
نام کاربری: ایمیل و رمز: شماره موبایل برای مترجم از طریق ایمیل ارسال میگردد و مترجم میتواند در صورت علاقه پس از ورود به پنل در صورت تمایل رمز خود را تغییر دهد. رمز و نام کاربری برای شما ایمیل خواهد شد. پس از ساختن پنل برای مترجمان، همه مترجمان موظفند با ورود به پنل در آزمون سنجش سطح مترجمان شرکت کنند. آزمون شامل ترجمه عمومی، ترجمه تخصصی و چهار تست می باشد هر مترجم بر حسب توانایی خود می تواند در یک یا هر دو آزمون ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی شرکت نماید. چند روز پس از شرکت در آزمون، آزمون هر مترجم تصحیح شده و نمره ای بین صفر تا صد به مترجم تعلق میگیرد. این آزمون غیر قابل کپی میباشد در حین آزمون نبایستی صفحه آزمون بسته شود، در اینصورت نمره برای مترجم صفر ثبت میگردد. برحسب نمره ثبت شده در پنل هر مترجم مترجم میتواند ترجمه های عمومی و تخصصی با توجه به نمره خود را کسب نماید ترجمه های طلایی تنها به مترجمین با نمره بالای ۸۰ واگذار می‌شود. مترجمانی که تنها در آزمون ترجمه عمومی مورد پذیرش قرار می‌گیرند تنها می‌توانند سفارشات تولید محتوا و ترجمه عمومی را اخذ نمایند. زمانی که مترجم یک کار را به عهده می‌گیرد، چه ترجمه تخصصی و چه ترجمه عمومی تضمین می‌کند که ترجمه بسیار روان را به شرکت شیراز مترجم تحویل نماید.


روش اخذ کار ترجمه

پس از ساخته شدن پنل و شرکت مترجم در آزمون سنجش سطح مترجم، مترجم بایستی در کانال تلگرام مترجمان شیراز مترجم عضو گردد. تمامی سفارشات در این کانال همراه با توضیحات قرار داده میشود و در زیر توضیحات سفارش یک آیدی برای اخذ سفارشات به شما داده میشود. به محض اینکه کار به شما واگذار شد آن سفارش به اسم شما در سایت ثبت می گردد. پس از انجام کار ترجمه، هزینه انجام کار در پنل شما باقی می‌ماند و ماهانه یک و با دو نوبت با مترجمین تسویه می گردد.

عدم دسترسی به تلگرام

در صورت عدم دسترسی به تلگرام اصلا نگران نباشید. شما می توانید نام و نام خانوادگی خود را در واتساپ به شماره 09354738086 ارسال نمایید. پس از ارسال نام و نام خانوادگی ما در صورت ثبت سفارش در کانال تلگرام به صورت اختصاصی اطلاعیه‌های هر سفارش را به شما نیز ارسال خواهیم کرد.
در این مقاله سعی شد تا حدودی روش استخدام مترجمان در شیراز مترجم تحت عنوان مرکز ترجمه شیراز شرح داده شود. شما برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه فرم استخدام مترجم مراجعه نمایید.


برچسب‌ها: روش استخدام مترجمان در شیراز مترجم،سفارشات تایپ و ترجمه،مترجم دورکار،استخدام مترجمان،شیراز مترجم،سفارشات ترجمه،ترجمه تخصصی،استخدام مترجم،آزمون سنجش سطح مترجم،ترجمه عمومی،ترجمه انگلیسی به فارسی،ترجمه فارسی به انگلیسی،مرکز ترجمه شیراز روش استخدام مترجمان در شیراز مترجم،مرکز ترجمه شیراز

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.