ترجمه‌ی آی تی و تلکام (راه دور)

مدیر قره زاده
چهارشنبه 28 شهریور 1397
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1575376903_6fj3.jpg

ترجمه‌ نرم افزار و ترجمه‌ آی تی (ترجمه‌ی آی تی و تلکام (راه دور)) اهمیت بسیاری دارد. در حقیقت، ترجمه‌‌ی ضعیف نرم افزارها و اسناد می‌تواند عواقبی جدی به دنبال داشته باشد. و البته، مهارت و تبحر کم مترجمان باعث می‌شود در کاربران نگرشی منفی نسبت به کسب و کار شما ایجاد شود. شما دارید درمورد از دست دادن اطمینان بخش بودنتان ریسک می‌کنید.

گروه تخصصی شیراز مترجم می‌تواند ترجمه‌های شما در زمینه آی تی (فناوری اطلاعات) و آی تی سی (فناوری اطلاعات و ارتباطات) شما را با بالاترین کیفیت به انجام برساند. شیراز مترجم به شما در یافتن بهترین مترجمان آی تی برای پروژه‌هایتان کمک می‌کند.

 

ترجمه‌ی اسناد آی تی سی

کاملا مشخص است ترجمه‌ی متونی که با فناوری اطلاعات، سخت افزار و نرم افزار سروکار دارند، کاری است که مختص افراد متخصص است. ترجمه‌های در زمینه‌ی آی تی بسیار حساس و دقیق هستند. مترجمان متخصص در این زمینه نباید درباره‌ی هیچ قسمتی از متن دچار شک و تردید باشند. زمینه‌ی آی تی دارای یک بعد بین‌المللی واضح و آشکار است و زبان انگلیسی هم همه جا هست.


مترجمان حرفه‌ای آی تی در خدمت شما

به منظور ایجاد کیفیت در خدمات ترجمه، ما هنگام گزینش مترجمان آی تی سی با کسی مدارا نمی‌کنیم. مترجمان باید دارای سابقه کار اثبات شده باشند و هم‌چنین پروژه‌های ترجمه‌ی موفقی در زمینه‌ی آی تی داشته باشند. ما همیشه برای مراجعین مترجمانی را تعیین می‌کنیم که قبلا با آنها کار کرده‌اند تا مطمئن باشند که واژگان یکدست باقی می‌مانند.

 

پشتیبانی از اسناد تلکام (راه دور) شما

مترجمانی که برای شیراز مترجم کار می‌کنند مرتبا روی ترجمه‌های اختصاصی کار می‌کنند، و معمولا به سراغ پروپوزال‌ها، کتاب‌های راهنمای کاربران و کتاب‌های راهنمای شرکت‌‌هایی می‌روند که در زمینه‌ی تلکام فعال هستند.

با ما تماس بگیرید تا هم اکنون فهرست قیت‌ها را دریافت کنید.

 

کارشناسان تلکام

غیرممکن است که کسی بتواند در همه‌ی زمینه‌ها متخصص باشد. به همین دلیل است که شیراز مترجم با تعداد زیادی مترجم که هرکدام در زمینه‌های خاصی تخصص دارند، همکاری می‌کند. این امر ما را قادر می‌سازد که به درستی پاسخ‌گوی نیازهای شما باشیم. 

در بین این مترجمان متخصص کارشناسان کامپیوتر معتبر، متخصصان سخت افزار و نرم افزار، و حتی برنامه نویسان و متخصصانی در زمینه‌ی هوش مصنوعی وجود دارند. 

 

ترجمه‌ی اپلیکیشن‌ های تلکام شما

امروزه ارتباط از راه دور و آی تی به شدت به یکدیگر پیوند خورده‌اند و ارائه دهندگان خدمات تلکام میزان بسیار زیاد و رو به افزایشی خدمات و محصولات ارائه می‌کنند. ما اسناد، وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های شما را در زمینه‌های زیر ترجمه می‌کنیم:

  • موبایل
  • دسترسی به اینترنت
  • صدا روی پروتکل اینترنت
  • صندوق صوتی یا پست صوتی
  • کنفرانس ویدئویی
  • نصب و ارتباطات شبکه
  • اپلیکیشن‌های اندروید و آیفون

 


برچسب‌ها: ترجمه‌ نرم افزار،ترجمه‌ آی تی،ترجمه‌ی آی تی و تلکام،شیراز مترجم،بهترین مترجمان آی تی،ترجمه‌ی اسناد آی تی سی،مترجمان متخصص،ترجمه‌ی اپلیکیشن‌،ترجمه‌های اختصاصی ترجمه‌ نرم افزار،ترجمه‌های اختصاصی

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.