سرویس ترجمه تخصصی

مدیر قره زاده
پنج‌شنبه 13 تیر 1398
زمان مطالعه 4 دقیقه

blog_1575377273_ZKLy.jpg

شیراز مترجم از سال 95 آغاز به کار کرد و در طولانی مدت کیفیت و سطح مترجمان خود را برای رفاه حال مشتریان مورد ارزیابی قرار می دهد.
شیراز مترجم یک آژانس ترجمه و تفسیر به زبان های گوناگون انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی و روسی می باشد. تیم ترجمه ما بسیار حرفه ای، انعطاف پذیر است و خدمات خود را در هر زمینه ای ارائه می نماید.
شیراز مترجم تلاش میکند به طور منظم خدماتی را ارائه دهد که فراتر از ترجمه است. تیم ترجمه تخصصی ما در این زمینه ما را یاری می نماید. یکی از زمینه هایی که فراتر از ترجمه مشتری را یاری می نماید تولید محتوا می باشد.
دفتر شیراز و بوشهر ما تصمیم گرفت تا با خدمات ترجمه 24، صرفا بر مبنای رویکرد و تخصص خود متکی باشد. خوشبختانه خدمات ما هیچ نیاز به حضور مشتری ندارد و از صفر تا صد کار شیراز مترجم غیر حضوری است.
 

سرویس ترجمه تخصصی

خدمات ترجمه شیراز مترجم به صورت غیر مستقیم به کل ایران است، شیرازمترجم یک آژانس ترجمه معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد. ما در شیراز مترجم با پوشش خدمات گوناگون نظیر (ترجمه انگلیسی به فارسی، ترجمه فارسی به انگلیسی، ترجمه فارسی به عربی، ترجمه عربی به فارسی، ترجمه فرانسوی به فارسی، ترجمه فارسی به فرانسوی، ترجمه آلمانی به فارسی، ترجمه فارسی به آلمانی، ترجمه روسی به فارسی، ترجمه فارسی به روسی) از هر گوشه ای از جهان آماده ارائه خدمت رسانی می باشیم، ما در ارائه سریع، دقیق و حرفه ای ترجمه،  با رعایت کپی رایت، copywriting ، خدمات ترجمه به مشتریان داخلی و بین المللی در تعدادی مختلف زمینه های تخصصی ارائه میگردد. ما می دانیم که ترجمه اسناد شما نیاز به یک مترجم تخصصی با یک رویکرد فردی دارد و یک دانش عمیق از رشته تخصصی و خاص نیاز است که باعث می شود ترجمه بیشتر قابل اعتماد باشد، که می تواند تاثیر مستقیم بر کسب و کار شما داشته باشد.


در نتیجه، تمام ترجمه های ما توسط زبان شناسان و افراد با دانش و مدرک زبان انجام می شود که نه تنها زبان مادری بلکه به زبان مقصد شما مسلط هستند، مترجمان ما دارای تجربه بالا در بخش ترجمه تخصصی شما هستند. مرکز کسب و کار شیراز مترجم در شیراز و بوشهر واقع شده است و اجازه می دهد تا ترجمه ما با پیشرفت های فن آوری در ارتباط باشد و با پیشرفت های کسب و کار اخیر پیشرفت کند.
 

پیشگیری از تضعیف برند با ترجمه ضعیف

یک ترجمه ضعیف می تواند تلاش شما برای کسب و کار جهانی را از بین ببرد. دقت و توجه به جزئیات، مهارت های حیاتی برای هر مترجم است و یک مترم حرفه ای قادر خواهد بود با این تخصص ها و ریزه کاری، این تفاوت ها را حل کند.
هدف کلی تمام این تلاش ها به طور کلی برای تولید ترجمه ای روان و برقراری ارتباط با افراد دیگر جوامع است، همانطور که توسط متخصصان صنعت ترجمه ما تعریف شده است. به یاد داشته باشید: ایرادات زبان می توانند کسب و کار شما را به خطر اندازند.
 

اعتماد سازی

استخدام یک مترجم برای کمک به شما برای درک متقابل بین المللی نشان دهنده حسن نیت و تعهد به یک رابطه موفق با اعتماد متقابل است. هنگامی که شما گام هایی را برای برقراری ارتباط روشن برمیدارید، هر دو طرف سود می برند، که باعث ایجاد روابط حرفه ای طولانی مدت می شود. روشن ساختن اهداف، پروژه ها و هر گونه مشخصات فنی پیشنهادات شما، و رعایت آن از سوی مترجم سبب اطمینان می شود و ارتباط خوب بین مشتری و مترجم سبب توسعه کسب و کار شما میگردد. بنابراین برای توسعه کار خود همین الان تلاش کنید بروشور و یا سایت خود را حداقل به یک زبان دیگر به جز زبان مادری خود ترجمه کنید.

برچسب‌ها: شیراز مترجم،آژانس ترجمه،ترجمه تخصصی،تولید محتوا،خدمات ترجمه،نماد اعتماد الکترونیک،ترجمه انگلیسی به فارسی،ترجمه فارسی به انگلیسی،ترجمه فارسی به عربی،ترجمه عربی به فارسی،ترجمه فرانسوی به فارسی،ترجمه فارسی به فرانسوی،ترجمه آلمانی به فارسی،ترجمه فارسی به آلمانی،ترجمه روسی به فارسی،ترجمه فارسی به روسی شیراز مترجم،ترجمه فارسی به روسی

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.