چه خدماتی در رابطه با رزومه در شیراز مترجم ارائه میگردد؟

مدیر قره زاده
دوشنبه 28 مهر 1399
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1602930099_Pi8i.jpg

سالانه هزاران نفر مهاجر ایرانی به دیگر کشورها نقل مکان می کنند، یکی از مهمترین کارها برای نقل مکان و یافتن شغل تکمیل رزومه و ترجمه آن است. در حالی که بسیاری از افرادی در کشورهای اروپایی، آمریکایی، کانادایی و ... نقل مکان می کنند انگلیسی صحبت می کنند، بسیاری از آنها در سطح حرفه ای صحبت نمی کنند، یا حداقل به اندازه کافی برای ترجمه صحیح رزومه یا CV خود اطلاعات کافی ندارند. با داشتن یک رزومه ترجمه شده خوب به انگلیسی یا به فرانسوی یا دیگر زبان ها می توانید به تعداد لازم برای نیازهای آینده آن را به کارفرمایان خوب متعدد ارسال کنید. فقط یک ترجمه از رزومه یا CV لازم است تا بتوانید به درستی به جستجوی کار بپردازید. برای گرفتن اطلاعات بیشتر در رابطه با CV یا ترجمه رزومه، به سادگی رزومه خود را با استفاده از منوی بالا بخش ثبت سفارش برای ما ارسال کنید. در عرض چند دقیقه یک برآورد دقیق از هزینه و زمان ترجمه به شما ارائه می شود.

مشتری ها معمولا به فردی نیاز دارند که رزومه و Cv را برای آنها ترجمه کند، در نوشتن رزومه خود دقت نمایید که فرمت های رزومه آمریکایی یا انگلسی با فرمت رزومه فرانسوی یا فرمت رزومه چینی متفاوت است. ترتیب عناوین و تاریخ ها و همچنین ترتیب مطالب متفاوت است. این مسئله حتی در کشورهای انگلیسی زبان نیز صادق است. ترجمه صحیح رزومه و قالب بندی رزومه را فقط مترجمان حرفه ای با این تجربه و دانش باید ارائه دهند. مترجمان ما صدها ترجمه رزومه را در چندین جفت زبان تاکنون انجام داده اند.

با کمک مترجمان متخصص در شیراز مترجم می توانید رزومه خود را به هر زبانی ترجمه کنید.


ما می توانیم CV یا رزومه شما را از هر زبانی یا به هر زبانی ترجمه کنیم ، از جمله:

ترجمه رزومه از فارسی به انگلیسی

ترجمه روزمه از انگلیسی به فارسی

ترجمه رزومه فارسی به عربی

ترجمه رزومه فارسی به فرانسوی

ترجمه رزومه فارسی به روسی

ترجمه رزومه از فارسی به آلمانی

ترجمه رزومه به تمامی زبان های بالا برای مشاغل گوناگون صورت میگیرد، شما همچنین می توانید مقداری از لغات تخصصی رشته خود را به همراه فایل برای مترجم ارسال نمایید تا از آنها استفاده نماید. 

نرخ ترجمه رزومه و نرخ ترجمه CV در شیراز مترجم فوق العاده مقرون به صرفه است. به عنوان یک سرویس ترجمه جهانی، مترجمان ما دارای استعدادها و مهارت های خاص این صنعت هستند، به طوری که ما می توانیم هر نوع ترجمه تخصصی، به هر زبان و برای هر صنعت را برای شما فراهم کنیم.


برچسب‌ها: به عنوان یک سرویس ترجمه جهانی،مترجمان ما دارای استعدادها و مهارت های خاص این صنعت هستند،به طوری که ما می توانیم هر نوع ترجمه تخصصی،به هر زبان و برای هر صنعت را برای شما فراهم کنیم

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.