مترجم اسکایپ

مدیر قره زاده
چهارشنبه 9 مرداد 1398
زمان مطالعه 2 دقیقه

blog_1575377346_BCBu.jpg

تا به حال شده است برای امورد کاری و تحصیلی نیاز به ترجمه فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی، فارسی به فرانسوی، فرانسوی به فارسی، فارسی به آلمانی، آلمانی به فارسی، فارسی به عربی، عربی به فارسی، فارسی به روسی، روسی به فارسی داشته باشید؟ آیا برقراری ارتباط برای شما کار آسانی است؟ اسکایپ می تواند به شما در انجام این کار در زمان واقعی کمک کند - و موانع زبانی را با دوستان ، خانواده ، مشتریان و همکاران خود برطرف کنید.

 

ترجمه صوتی مترجم اسکایپ

مترجم صوتی اسکایپ در حال حاضر می تواند مکالمات را به 10 زبان از جمله انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، چینی (ماندارین) ، ایتالیایی ، پرتغالی (برزیلی) ، عربی و روسی ترجمه کند.

و مترجم متن اسکایپ در بیش از 60 زبان برای پیام رسانی فوری و بدون درز دسترس است. البته زبانهای جدید همواره به آن افزوده می شوند، بنابراین اگر زبان یا گویش مورد نیاز خود را در لیست زبانهای پشتیبانی شده ما نمی بینید، مدتی بعد دوباره بررسی کنید.



مترجم اسکایپ همواره بهبود می یابد

به منظور ارائه بهترین تجربه ممکن ، Skype Translator از یادگیری ماشینی استفاده می کند. این بدان معناست که هرچه بیشتر از آن استفاده کنید ، "باهوش تر" می شود و تجربه کاری شما با این مترجم اسکایپ شما بهتر خواهد شد.

و از آنجا که می توانید مترجم آنلاین اسکایپ را برای دسک تاپ، تلفن همراه، تبلت ، Xbox و دیگر دستگاه های مورد علاقه خود بدست آورید، می توانید در هر زمان ، هر جا و از آن استفاده کنید و با وضوح بیشتری ارتباط برقرار کنید (و در زمان واقعی) در خانه ، محل کار - و در همه جا کار خود را سهولت ببخشید.

توجه: برای بهترین نتیجه ، هنگام استفاده از مترجم اسکایپ، حتماً با استفاده از هدفون به دستگاه خود وصل شوید و به وضوح صحبت کنید.


آیا Skype Translator با سیستم عامل من سازگار است؟

مترجم اسکایپ در دستگاههای دارای Windows 7 و بالاتر و همچنین سیستم عاملهای Mac OS X ، iOS ، Android و Linux قابلیت اجرا دارد.


برچسب‌ها: مترجم اسکایپ،ترجمه فارسی به انگلیسی،انگلیسی به فارسی،skype translator،مترجم آنلاین،یادگیری ماشینی

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.