ترجمه رزومه شما (CV)

مدیر قره زاده
یک‌شنبه 21 بهمن 1397
زمان مطالعه 2 دقیقه

blog_1575377137_Bedd.jpg

 رزومه شما (یا CV یا تاریخچه تحصیلات و زندگی [1]) مسیر حرفه ­ای شما را نشان می­ دهد. بنابراین، اطمینان از کیفیت بالای نویسندگی مهم است.شما باید نوشتن رزومه خود را به کسی بسپارید که سابقه زیادی در این زمینه داشته باشد.

 ترجمه رزومه شما در شیراز مترجم

ما ترجمه­ های دقیق را توسط مترجمان با تجربه و واجد شرایط ارائه می­ دهیم که به شما کمک می ­کند رزومه خود را پربارتر و موثرتر داشته باشید. در واقع، تیم ما شامل مترجمینی است که در ترجمه رزومه متخصص هستند. آنها رزومه شما را به فرهنگ کشور هدف ترجمه میکنند و تطبیق می­دهند. تمام اطلاعات موجود در اسناد و ترجمه آنها به عنوان اطلاعات محرمانه محسوب می­شود.

 

ترجمه روزمه یا تاریخچه تحصیلات شما مستلزم سازگاری مهارت­ ها و تجربیات شما با کشور هدف به وسیله یافتن برای مثال، معادل صحیح دیپلم یا عناوین شماست. به همین دلیل است که مترجمان ما ممکن است نیاز به پرسیدن سوالات بیشتری از شما داشته باشند. در حقیقت، در طول فرآیند ترجمه، ممکن است ما با شما ارتباط برقرار کنیم تا اطلاعات بیشتری در مورد شغل یا دیپلم و یا مدرک قبلی شما کسب کنیم. برای اطمینان از اینکه ترجمه دقیق است، مترجمان ما بعضی اوقات نیاز به شرح دقیق­تر دارند.

 رزومه گامی ضروری در پیشرفت

داشتن رزومه ترجمه شده شما یک گام ضروری برای پیشرفت حرفه شما در سطح ملی و بین­ المللی است. شما می­توانید مطمئن باشید که ترجمه ­های ما دقیقا منعکس کننده آنچه است که شما در نسخه اصلی نوشته بودید است. در اعتماد به تیم ما با ترجمه رزومه خود، شما باب ورود به بازارهای جدید و فرصت­های جدید را باز خواهید کرد. 

 

با ترجمه رزومه خود در گروه تخصصی شیراز مترجم، هم قالب و هم محتوای رزومه شما متناسب با هنجارها و فرهنگ کارفرمایان بالقوه خواهد بود.


برچسب‌ها: cv،رزومه،شیراز مترجم،قالب رزومه،ترجمه رزومه،نوشتن رزومه،تاریخچه تحصیلات و زندگی،تجربه کاری،curriculum vitae،resume cv،resume

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.