سوالات متداول در رابطه با خدمات ترجمه رزومه

مدیر قره زاده
یک‌شنبه 27 مهر 1399
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1602929896_9t3W.jpg

شما از لحظه دقیق بارگذاری رزومه خود در پلتفرم ترجمه آنلاین شیرازمترجم تا زمان تحویل از طریق ایمیل و اعلان ها در خود سایت، از وضعیت ترجمه رزومه خود مطلع می شوید. همچنین می توانید بررسی کنید که ترجمه رزومه شما در چه مرحله ای است. بعلاوه، در صورت نیاز به هر گونه کمک، کارشناسان ما از ساعت 10:00 تا 22:00 پاسخگوی تماس مشتریان عزیز خواهند بود. هر کسی تمام تلاش خود را می کند تا اطمینان حاصل کند که شما یک تجربه خوب در این سیستم داشته باشید، یک مشتری راضی بهترین تبلیغ برای گروه تخصصی شیراز مترجم خواهد بود.

مزایای ترجمه آنلاین رزومه

لیست مشتریان عزیزی که شرکت ترجمه آنلاین رزومه شیرازمترجم را برای ترجمه رزومه خود انتخاب کرده اند روز به روز در حال افزایش است. با ارائه بهترین خدمات ترجمه انسانی با بهترین قیمت، شیراز مترجم یکی از گروه های تخصصی، خوش نام و پیشرو در امر ترجمه رزومه می باشد. هرگز فراموش نکنید که ارسال رزومه بدون اشتباه تایپی و اشتباه دستوری و نگارشی چقدر مهم است. در مرکز ترجمه رزومه شیرازمترجم، خدمات ترجمه رزومه درجه یک به بیش ا 10 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، چینی، عربی و روسی و فرانسوی ارائه می شود. در واقع، یکی از خدمات بسیار ارزنده ما ترجمه رزومه فارسی به انگلیسی است و رزومه شما توسط مترجمان خبره بصورت آنلاین ترجمه می شود و هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما جهت ترجمه نیست سایت شیراز مترجم دارای پرداخت امن و نماد اعتماد و سابقه درخشان ترجمه است.


برخی از سوالات متداول مشتریان عزیز در رابطه با ترجمه رزومه


من باید سریعر یک مترجم رزومه پیدا کنم که بتواند خدمات ترجمه سریع رزومه را برای من ارائه دهد. آیا خدمات ترجمه رزومه فوری ارائه می دهید؟

البته، ما ترجمه فوری رزومه را ارائه می دهیم. اما برای بهتر شدن کیفیت به شما زمان زیر 24 الی 36 ساعت را پیشنهاد نمیدهیم.


در رزومه من تکرارهایی وجود دارد و به همین دلیل نمی خواهم بیش از حد هزینه کنم. آیا امکان تخفیف در هزینه ترجمه رزومه وجود دارد؟

ما به شما توصیه میکنیم قسمت های تکراری را حذف کنید و سپس ارسال نمایید، هر چقدر تعداد لغت کار شما کمتر باشد هزینه دریافتی توسط گروه ما کمتر است.


من می خواهم رزومه من ترجمه شود اما رزومه من در کامپیوترم نیست. چگونه می توانم آن را برای شما ارسال کنم؟

مشکلی نیست شما می توانید از رزومه خود عکس بگیرید، ابتدا کار را به بخش تایپ بسپارید و سپس مجدد آن را برای ترجمه ارسال کنید، یا آن را به صورت آنلاین اسکن کرده و در سیستم ما بارگذاری کنید! البته شما میتوانید کار خود را مستقیما برای ترجمه نیز ارسال کنید اما در نظر داشته باشید که هزینه ترجمه از روی تصویر اندکی بیشتر است.


من بارها در گوگل گشتم اما نتوانستم یک شرکت ترجمه برای ترجمه رزومه از فارسی به (انگلیسی، آلمانی، چینی، عربی و روسی و فرانسوی) پیدا کنم. آیا شما خدمات ترجمه به این زبان ها را ارائه می دهید؟

بله ، ما خدمات ترجمه رزومه را به زبان های گوناگونی ارائه می دهیم!


برچسب‌ها: ترجمه رزومه،رزومه کامل،شیرازمترجم،شیراز مترجم،ترجمه انگیزه نامه،ترجمه آنلاین رزومه،خدمات ترجمه،ترجمه تخصصی،ترجمه رایگان،ترجمه ارزان،ترجمه انگلیسی به فارسی،ترجمه فارسی به انگلیسی

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.