دانلود دیکشنری دو زبانه دانشجو (برای کامپیوتر)

مدیر قره زاده
یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1397
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1575376557_TAW7.jpg

در این قسمت قصد داریم دیکشنری دو زبانه دانشجو (برای کامپیوتر) را برای دانلود در اختیار شما قرار دهیم. این دیکشنری قابلیت ترجمه متون از زبان فارسی به انگلیسی و از زبان انگلیسی به فارسی را دارا می باشد. این دیکشنری از دیرباز طرفداران بیشماری داشته و دارای 80000 کلمه فارسی و 50000 کلمه انگلیسی است که به شما عزیزان در انجام ترجمه تخصصی کمک می کند. یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد دیکشنری دو زبانه دانشجو (برای کامپیوتر) قابلیت تلفظ لغات می باشد. شما با استفاده از این دیکشنری آفلاین به راحتی می توانید روزانه نیاز خود به ترجمه لغات را بدون اتصال به اینترنت برطرف نمایید. این دیکشنری برای نصب بر روی انواع کامپیوتر، لپ تاپ و محیط های ویندوزی می باشد.

شیراز مترجم این دیکشنری را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار داده است. این دیکشنری سرعت بسیار بالایی دارد و برای استفاده نیاز به نصب ندارد.

 

دانلود دیکشنری دو زبانه دانشجو (برای کامپیوتر)

 

 در گذشته برای ترجمه لغات از کتاب های دیکشنری بزرگ استفاده میکردند. این کتاب های سنگین قابلیت حمل به همه جا نداشتند و خیلی سخت بود که همیشه همراه خود یک دیکشنری بزرگ داشته باشید. با پیشرفت فناوردی و ساخته شدن کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و تلفن های همراه و ساخته شدن اپلیکیشن های دیکشنری و فرهنگ لغت برای ویندوز و اندروید و گوشی های IOS و غیره شما می توانید در هر زمان از دیکشنری ها به سرعت استفاده کنید. این دیکشنری ها دیگر مزیتی که دارند راحتی پیدا کردن معانی لغات بر روی آنها با یک سرچ ساده می باشد. نیاز نیست مانند کتاب های ضخیم به دنبال یک لغت زمان زیادی را صرف کنید. در نتیجه با کمک این دیکشنری ها کارهای ترجمه دقیق تر و سریع تر شده است. دانلود دیکشنری دو زبانه دانشجو (برای کامپیوتر) نیاز به نصب ندارد و شما می توانید به راحتی آن را روی یک فلش مموری داشته باشید و بر روی هر کامپیوتری آن را باز کنید و از آن استفاده کنید. دانلود دیکشنری دو زبانه دانشجو (برای کامپیوتر) برای هر لغت معانی مختلفی ارائه میکند که شما می توانید با توجه به متن خود ترجمه مناسب را انتخاب کنید.

 

ویژگی های دانلود دیکشنری دو زبانه دانشجو (برای کامپیوتر):

  • دیکشنری دو زبانه
  • مناسب برای دانشجویان
  • برای کامپیوتر
  • قابلیت ترجمه متون از زبان فارسی به انگلیسی
  • قابلیت ترجمه متون از زبان انگلیسی به فارسی
  • دارای 80000 کلمه فارسی و 50000 کلمه انگلیسی
  • کمک به ترجمه تخصصی
  • قابلیت تلفظ لغات
  • دیکشنری آفلاین (بدون نیاز به اینترنت)

دانلود دیکشنری دو زبانه دانشجو (برای کامپیوتر)


برچسب‌ها: بهترین دیکشنری فارسی به انگلیسی،دانلود دیکشنری انگلیسی به فارسی،دانلود دیکشنری برای کامپیوتر،دانلود دیکشنری دانشجو،دانلود دیکشنری فارسی،دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی،دریافت دیکشنری انگلیسی به فارسی،دیکشنری انگلیسی به فارسی،دیکشنری فارسی،دیکشنری فارسی به انگلیسی،سایت دیکشنری فارسی به انگلیسی،نام دیکشنری فارسی به انگلیسی،ترجمه تخصصی،شیراز مترجم بهترین دیکشنری فارسی به انگلیسی،شیراز مترجم

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.