نمونه ترجمه انگلیسی به فارسی بیوشیمی

مدیر قره زاده
شنبه 6 مرداد 1397
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1575378496_htJV.jpg


شیراز مترجم ارائه کننده خدمات تخصصی ترجمه و تایپ به سراسر ایران به صورت غیر حضوری می باشد. خدمات ترجمه تخصصی تمامی رشته ها توسط متخصصین کارشناسی ارشد و دکتری صورت میگیرد. تمامی متون ترجمه شده دارای 24 ساعت گارانتی کیفیت می باشد.  این گروه تخصصی دارای نماد اعتماد الکترونیکی و پرداخت امن بانک تجارت و صادرات (ایران کیش) می باشد.

شما می توانید در هرکجای ایران از خدمات ترجمه ارزان شیراز مترجم استفاده کنید. شیراز مترجم ارائه کننده برترین خدمات ترجمه تخصصی، ترجمه کتاب، ترجمه مقاله و ترجمه متون علمی می باشد. شیراز مترجم خدمات ترجمه ارزان، ترجمه با کیفیت و ترجمه در کوتاه ترین زمان را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

در زیر متن تخصصی رشته بیوشیمی و ترجمه آن آمده است. ترجمه تخصصی رشته بیوشیمی توسط فارغ التحصیلان بیوشیمی صورت میگیرد. تمامی متون ترجمه شده توسط ناظرین گروه تخصصی شیراز مترجم مورد بررسی قرار میگیرد.

 

متن مبدا:

Statement of objectives

The main objective of the proposed work is the development of a key enabling technology for the fabrication of nano patterned thin film imprints by using functional S-layer protein arrays as templates. Molecular imprinting is a generic technology where compounds with functional groups reciprocal to those of a template are selected for making a scaffold around it. In this way an imprint is formed that is chemically and sterically complementary to the chosen template. Due to the crystalline character of the S-layer template the unique feature of such novel imprints will be the precisely controlled repetition of surface functional groups and domains, and topographical features. The following specific objectives and tasks have been defined in order to meet the main goals of this project.

متن مقصد (ترجمه):

بیانیه ای از اهداف ها

هدف اصلی این کار پیشنهادی، توسعه یک تکنولوژی توانمند و کلیدی برای ساخت انواع لایه های نازک پروتئینی با استفاده از نانو می باشد که منقوش سازی یا جای نشانی مولکولی یک تکنولوژی عمومی است که در آن ترکیب های آن با گروه های متقابل عملکردی نسبت به نمونه ها برای ساخت یک شبکه استفاده می شود به این ترتیب به صورت پیوسته از نظر شیمیایی الگوها و مکمل ها استفاده می شود با توجه به ویژگی های منحصر به فرد لایه های پروتئینی s  تکرار کنترل دقیق گروه ها و حوزه های کاربردی آن در سطح و توپو گرافی مشخص می شود اهداف اصلی این پروژه مشخص شده است و وظایف آن به شرح زیر امده است.

 

امید است با خواندن این مطلب توانسته باشیم شما را در انتخاب مترجم خود یاری رسانیم. در پایان شما مشتری عزیز در زمینه ترجمه تخصصی بیوشیمی می توانید تنها با یک تماس با گروه تخصصی شیراز مترجم از هزینه ترجمه آگاه شوید یا به راحتی با ثبت سفارش ترجمه خود در عرض چند دقیقه از قیمت ترجمه آگاه گردید و بلافاصله پس از پرداخت سفارش شما توسط مترجمی با مدرک تحصیلی رشته بیوشیمی ترجمه شما را آغاز میکند. شما می توانید دیگر نمونه های ترجمه های مرکز ترجمه شیراز مترجم را در منو آموزش / نمونه ترجمه های پیشین ببینید.

 


برچسب‌ها: ترجمه ارزان،ترجمه با کیفیت،ترجمه در کوتاه ترین زمان،نمونه ترجمه بیوشیمی،ثیت سفارش ترجمه،انجام ترجمه تخصصی،نمونه ترجمه رشته بیوشیمی،نمونه ترجمه مهندسی بیوشیمی،نمونه ترجمه رایگان بیوشیمی،شیراز مترجم،ترجمه تخصصی،ترجمه دانشجویی،ترجمه،ترجمه مقاله،سفارش ترجمه،قیمت ترجمه،ترجمه متون تخصصی،خدمات ترجمه،مرکز ترجمه،ترجمه تخصصی مقاله،کتاب،متن،ترجمه رایگان،ترجمه رزومه،ترجمه فیلم،تعرفه ویراستاری،مرکز ترجمه آنلاین،تایپ فوری،تایپیست،قیمت تایپ،تایپ فارسی ترجمه ارزان،تایپ فارسی

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.