نمونه ترجمه رشته برق

مدیر قره زاده
سه‌شنبه 30 آذر 1395
زمان مطالعه 4 دقیقه

blog_1575377772_jGrA.jpg

معمولا شغل مترجمی جزو مشاغلی است که به مرور زمان فرد به اصطلاح کار کشته تر می گردد. بسیاری از مشتریان ترجمه ترجیح می دهند سفارش ترجمه خود در یک رشته خاص را به دست افراد تحصیل کرده در همان رشته بسپارند، زیرا دانستن اطلاعاتی در رابطه با یک رشته خاص به مترجم کمک می کند در جای مناسب کلمات مناسبی مرتبط با آن رشته خاص قرار دهد.

نمونه ترجمه رشته برق

در این مقاله ما سعی کردیم با آوردن قطعه ای از یک مقاله مرتبط با رشته برق این مطلب را برسانیم که در ترجمه مهندسی و فنی بهتر است ترجمه به فارغ التحصیلات تحصیلات تکمیلی در همان رشته که تسلط بر زبان انگلیسی دارند سپرده شود. البته مترجمان بایستی دقت کنند که در اینگونه ترجمه ها الزاما ترجمه لغت به لغت ضروری نیست بلکه باید بصورت مفهومی ترجمه شود اما امانت در ترجمه رعایت گردد و از حذف حتی یک جمله پرهیز شد.

در نهایت گروه شیراز مترجم با دارا بودن مترجمان متعدد در تمامی رشته ها در مقاطع ارشد و دکتری می توانند به شما در زمینه ترجمه متون تخصصی در تمامی رشته کمک کنند.

 

Frequency drifting is a common problem in an inductive power transfer (IPT) system. Conventional autonomous oscillation method for maintaining soft switching is challenged due to the drawbacks of feedback delay and disturbance, resonant failure, and requirements of additional start-up circuit. A novel frequency tracking method based on short current detection is proposed for IPT applications. In addition, an instantaneous short current detection method utilizing cheap comparator is proposed. Furthermore, a fast and accurate tracking method is proposed to calculate the frequency mismatch and make a correction. The method can realize accurate frequency correction in several oscillation periods. Furthermore, the method is simple and economic for hardware implementation. Finally, the results of the experiment and comparison results verified the frequency tracking method.

تغییر فرکانس یک مشکل شایع در سیستم ­های انتقال قدرت استقرایی (IPT) است. روش نوسان مستقل برای حفظ سوئیچینگ معمولا به دلیل اشکالاتی نظیر اختلالات متعارفی مانند تاخیر در بازخورد، نارسایی رزونانس همراه است که آنها را می­توان با راه اندازی یک مدار اضافی به برطرف کرد. روش ردیابی فرکانس بر اساس تشخیص جریان کوتاه برای برنامه های کاربردی IPT در این مقاله ارائه شده است. علاوه بر این، از یک روش سریع و آنی جریان کوتاه برای مقایسه ساده این مسئله استفاده شده است. افزون بر این، یک روش ردیابی سریع و دقیق برای محاسبه عدم تطابق فرکانس و اصلاح آن ارائه شده است. این روش به تصحیح فرکانس دقیق در چند دوره نوسان می­پردازد. علاوه بر این، یک روش ساده و اقتصادی برای پیاده سازی سخت افزاری نیز مورد بررسی قرار گرفته است. در نهایت، نتایج حاصله از آزمایش با نتایج روش ردیابی فرکانس مورد مقایسه قرار می­گیرد.

در بالا متن تخصصی رشته برق و ترجمه آن آمده است. ترجمه تخصصی رشته برق توسط فارغ التحصیلان برق صورت میگیرد. تمامی متون ترجمه شده توسط ناظرین گروه تخصصی شیراز مترجم مورد بررسی قرار میگیرد.

 ثبت سفارش ترجمه


برچسب‌ها: نمونه ترجمه رشته برق،ترجمه متون تخصصی،رشته برق،ترجمه مهندسی،تحصیلات تکمیلی،تسلط بر زبان انگلیسی،شغل مترجمی،شیراز مترجم،ترجمه تخصصی،ثبت سفارش ترجمه،shirazmotarjem،translate نمونه ترجمه رشته برق،translate

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.