ترجمه قانونی و حقوقی

مدیر قره زاده
دوشنبه 21 بهمن 1398
زمان مطالعه 2 دقیقه

blog_1581158958_bqIx.jpg

در رابطه با ترجمه قانونی و حقوقی بدینوسیله ما به طور رسمی اعلام می کنیم که ما متون و مقالات واگذاری شده به خودمان را به طور کلی، به صورت واقعی، ترجمه می کنیم و چیزی به جز مطالب ترجمه شده حقیقی را در آن درج نخواهیم کرد. 

ما اهمیت ارائه ترجمه های با کیفیت بالا به مشتریان خود در بخش حقوقی و قانونی و و ارائه به موقع مطالب ترجمه شده را درک می کنیم. ترجمه مطالب حقوقی تنها بوسیله مترجمین با سابقه بسیار بالا در زمینه ترجمه متون حقوقی، انجام می شود. بعلاوه، این مترجمین درک عمیقی از حقوق عرفی و سیستم های قانون حقوق مدنی  که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند، دارند. مترجمین حقوقی ما دانش گسترده ای در مورد زبان اصطلاحات مخصوص رشته حقوق و اصطلاحات پیچیده و فنی دارند و می توانند فوراً تفاوت های زبانی و فرهنگی را تشخیص دهند تا یک ترجمه صحیح و دقیق را ارائه نمایند. 

مدیریت مؤثر پروژه نیز در هر مرحله از روند پروژه ترجمه حقوقی اعمال می نماید. خدمات ترجمه حقوقی ما، شامل ویرایش، تصحیح، رونویسی و ارائه یک ترجمه مناسب و استاندارد است. همچنین، ما یک ترجمه معتبر برای دستیابی به اهداف رسمی و با رعایت استاندارد های دولتی را ارائه می نماییم. شبکه مترجمین معتبر ما می توانند نیازهای ترجمه رسمی شما را به خوبی تأمین نمایند. 

این موضوع نیز بسیار برای ما مهم است که ما در ترجمه حقوقی به 100% دقت برسیم و در این مورد به خودمان افتخار می کنیم که به طور مداوم قادر به دستیابی به این هدف می باشیم. 


ترجمه سند حقوقی مربوط به حقوق مالکیت معنوی

ترجمه متون مربوط به حقوق مالکیت معنوی، یک عامل اصلی برای آندسته از فعالان عرصه کسب و کار است که به دنبال گسترش دامنه فعالیت و فروش محصولات یا خدمات خود در بازارهای جدید می باشند. همچنین، خدمات ما به شما کمک می کنند تا IP خود را از سرقت و خرابکاری احتمالی در بازار جهانی محافظت کنید. ما نام های  تجاری، ثبت نام های تجاری، نظرات علمی، گزارش های آزمایشگاهی و پایان نامه های شما را نیز ترجمه 

می کنیم.

وکلای شرکت نیز برای یافتن راه حل های جامع مربوط به ترجمه، برای انجام معاملات فرامرزی و مدیریت شرکت ها، به ما مراجعه می کنند. همچنین، ما اطلاعات حیاتی را به سرعت و با دقت ترجمه می کنیم تا این امکان فراهم شود که معاملات مورد نظر، به موقع و به صورت مناسبی انجام شوند. این نکته نیز قابل ذکر است که تیم ما برای انجام ترجمه اسناد تخصصی به صدها زبان ترکیبی مختلف برای انجام ترجمه های مورد نیاز معاملات بازار سرمایه، سرمایه گذاری های مشترک و تأمین مالی پروژه، در دسترس است.

خدمات ترجمه حقوقی مربوط به حقوق جنایی  

این رشته از حقوق دارای جزئیات بسیار دقیقی است، زیرا کوچکترین اشتباه در انجام قضاوت، می تواند پیامدهای بسیار مهمی به دنبال داشته باشد. بنابراین، به منظور ارائه دقیق ترین خدمات در زمینه ترجمه مطالب مربوط به حقوق جنایی و کیفری، به صورت واقعی و مناسب، مجموعه شیراز مترجم، همواره آماده است تا دقیق ترین خدمات در زمینه ترجمه متون با موضوعات زیر را ارائه نماید: 

1- اسناد مربوط به دادگاه و ترجمه متون مرتبط با شواهد 

2- تفسیر مطالب مربوط به دادگاه 

3- ترجمه فایل های صوتی 

4- ترجمه مجدد

5- ترجمه متون مربوط به ادای سوگند و بسیاری از موضوعات دیگر.


2- خدمات ترجمه حقوقی مربوط به قانون تجارت

در حالی که در فرایند انجام فعالیت های تجاری روزمره، ترجمه دقیق و سریع متون مربوط به اجاره ملک، مناقصه ها، قراردادها و قراردادهای مربوط به حقوق مالکیت معنوی، ضروری می باشد، مطمئناً مواردی نیز وجود دارد که در آن شرایط، نمی توان از طرح دعوی در مراجع قضایی اجتناب نمود. بنابراین، در چنین مواردی این موضوع بسیار مهم است که بدون در نظر گرفتن ترکیب زبان، همه افراد درگیر در آن مسئله، درک واضحی از موضوع مربوطه را بدست بیاورند. بنابراین، هنگامی که سازمان شما به هر یک از این خدمات نیاز دارد، لطفاً با تیم  متخصص و حرفه ای ما تماس حاصل نمایید. 


3- ترجمه معتبر قانون مربوط به مهاجرت

باید خاطر نشان کرد که ترجمه اسناد دقیق برای دستیابی به موفقیت در مورد بهره برداری از اسناد مربوط به مهاجرت، بسیار ضروری است. مجموعه شیراز مترجم، به ساختار حقوقی مطالب توجه ویژه ای می نماید و به الزامات و اصطلاحات قانونی حقوقی آن نیز تسلط کامل دارد. زبان شناسان ما دارای مدارک تحصیلی عالی در  رشته حقوق هستند و تجربه کاری لازم را برای ارائه ترجمه بسیار عالی اسناد مربوط به مهاجرت دارند. 


خدمات گسترده ما در رشته حقوق نیز شامل موارد زیر است:

نظام رویه و سابقه قضایی / حقوق مدنی / قانون قرارداد / قانون خانواده / قانون کپی رایت / خرید و فروش / پروتکل ها و حق ثبت اختراعات / طرح دعوی / ظهر نویسی (پشت نویسی) / گزارش های حسابرسی / اطلاعات مربوط به ذینفعان / خبرنامه ها / شهادت نامه ها / گزارش های سالانه

لطفاً، برای دریافت طیف گسترده ای از خدمات و یا بحث در مورد نیازهای خاص خودتان در مورد ترجمه متون حقوق مورد نیاز خودتان، با ما تماس بگیرید.


4- حفظ ویژگی محرمانه بودن ترجمه متون حقوقی

حفظ حریم خصوصی، یکی از اولویت های اصلی ما در مورد خدمات ترجمه حقوقی است و ما توجه بسیار زیادی به این موضوع داریم. مجموعه شیراز مترجم، می تواند با حفظ ویژگی محرمانه بودن درخواست های ارائه شده،  انواع خدمات حقوقی و قانونی، ترجمه اسناد حقوقی و ترجمه قرارداد ها، و همچنین، اسناد مربوط به حساب ها و تفسیر مراحل دادرسی دادگاه ها را انجام دهد. ما کاملاً می دانیم که بعضی از اسنادی که شما ترجمه آنها را به ما واگذار می کنید، بسیار حساس هستند. بنابراین، حفظ محرمانه بودن مطالب اسناد، نیز برای ما اهمیت فراوانی دارد. در  مجموعه شیراز مترجم، کلیه اسناد و مدارک مربوط به پروژه ها تحت دستوالعمل های شدید حفظ حریم خصوصی نگهداری می شوند. حتی در موردی که موضوع محرمانه بودن متون برای شما از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، ما آماده و مایل به امضای توافق نامه های مربوط به عدم افشای اطلاعات با شما هستیم.


برچسب‌ها: ترجمه متون،ترجمه مقالات،ترجمه با کیفیت،ترجمه تضمینی،ترجمه مطالب حقوقی،استخدام مترجم،ترجمه تخصصی،ترجمه متون حقوقی،شیراز مترجم،ترجمه اسناد،ترجمه قرارداد،ترجمه مهاجرتی،ترجمه تجاری،ترجمه سند حقوقی

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.