خدمات ترجمه دولتی

مدیر قره زاده
چهارشنبه 16 مرداد 1398
زمان مطالعه 4 دقیقه

blog_1575377592_pHLO.jpg

دیپلماسی ، دفاع ، آموزش ، تجارت و خدمات اجتماعی همه به دقت به اطلاعات وابسته هستند. تیم مترجمان حرفه ای شیراز مترجم، ترجمه های دقیق و مطمئن دولتی و دفتری را به صورت ترجمه انواع نامه، ترجمه قرار دادها و ... ارائه می دهد.

امنیت هنگام دستیابی به اطلاعات دولتی بسیار هائز اهمیت می باشد، بنابراین ما به بالاترین استانداردهای محرمانه احترام می گذاریم. ما همه مواد حساس را با دقت و دقیق ترجمه می کنیم. به علاوه ، ما تضمین می کنیم که محرمانه بودن هر سند همچنان پابرجا باشد.


خدمات ترجمه اسناد دولتی

شیرازمترجم مفتخر است که یک سرویس پشتیبانی زبان خارجی برای ترجمه اسناد، قرارداد و نامه... در داخل و خارج از کشور است.

مترجمان ما در سراسر جهان واقع شده اند و در عرض 24 ساعت پس از درخواست شما می توانند به صورت انلاین خدمات ارائه دهند. ما شما را با بهترین مترجمان از سراسر دنیا متصل می کنیم تا هر کلمه ، عبارت و تفاوت های فرهنگی دقیقاً ترجمه شود.



خدمات ترجمه امور مهاجرتی

خدمات ترجمه امور مهاجرتی یکی از خدمات رایج شیرازمترجم است که نیاز به دقت بالایی دارد. این بدان معنی است که برای روند مهاجرت، کلیه موارد مربوطه که به زبان انگلیسی، آلمانی یا عربی و حتی فرانسوی نگارش نشده اند باید ترجمه شوند.

ما ترجمه های معتبری را ارائه می دهیم که همانند نسخه اصلی روان هستند. ما نمی توانیم ترجمه ای معتبر را تأیید کنیم چون کار ترجمه رسمی را انجام نمیدهیم.


خدمات ترجمه عمومی و روزانه

افراد مهاجر روزانه با مردم سایر فرهنگها تعامل دارند.
داشتن این صلاحیت متقابل فرهنگی برای این افراد بسیار سودمند است. ما با افراد مهاجر به خصوص دانشجویان خارج از کشور کار می کنیم تا توانایی ها ، مهارت ها و دانش لازم را بسازیم تا بتوانند در کنار سایر فرهنگ ها به طور مؤثر عمل کنند. آنها به این مهارت ها نیاز دارند تا آگاهانه بدانند که چه موقع باید به یک رفتار سازگارتر و مناسب تر فرهنگی روی آورند.

آموزش متقابل فرهنگی می تواند به شدت به نفع دانشجویان خارج از کشور باشد. حتی اگر مشکلی در درک زبان نباشد، این افراد گاها نیاز به ترجمه کتب و مقالات درسی خود دارند.


خدمات فناوری اطلاعات دولتی

ما تجزیه و تحلیل زبان های خارجی را ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که حجم زیادی از اطلاعات به هر زبانی به درستی ضبط، بررسی و ترجمه می شوند.

گذشته از ایجاد یک فهرست تجزیه و تحلیل فردی برای هر زبان ، متخصصان زبان خارجی ما کلمات درست ، اصطلاحات منطقه ای و عامیانه را در مجموعه ای جمع و در اختیار افرادی که به آن نیاز دارند قرار میدهند. مترجمان فن آوری اطلاعات ما متخصصان در زمینه تحصیلی خود هستند کار حرفه ای و پیشرفته ای در زمینه فناوری ارائه می دهند.


خدمات ترجمه دولت و بومی سازی

بومی سازی فراتر از ترجمه تخصصی است ، زیرا همه عاملی را که در مخاطب تأثیر می گذارد ، در نظر می گیرد. این شامل تصاویر ، طراحی و سبک است.

ما تضمین می کنیم که پیام های حیاتی شما هرگز از بین نمی روند و یا بدتر از این ، سوء تفاهم برای مخاطب شما ایجاد نمی شوند. خدمات محلی سازی ما دقت فرهنگی را برای سایت های سفارتخانه، منابع دولت محلی و نرم افزاری که به صورت چند زبان در مقیاس گسترده توزیع می شود را پوشش می دهد. به علاوه ، ما می توانیم با ارائه محتوای محلی مرتبط با مخاطب مورد نظر ، به شما در بهبود UX وب سایت شما کمک کنیم.


برچسب‌ها: خدمات ترجمه دولتی،مترجمان حرفه ای،شیراز مترجم،ترجمه دقیق،ترجمه نامه،ترجمه قرار داد،ترجمه اسناد،ترجمه آنلاین،ترجمه امور مهاجرتی،ترجمه عمومی،ترجمه تخصصی خدمات ترجمه دولتی،ترجمه تخصصی

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.