دانلود دیکشنری انگلیسی Chambers Dictionary v3.5

مدیر قره زاده
دوشنبه 4 تیر 1397
زمان مطالعه 4 دقیقه

blog_1575376793_oaj5.jpg

امروزه بازار گوشی های اندرویدی بسیار گرم است و مردم نسبت به گذشته بیشتر از اینکه با کامپیوتر کار کنند از گوشی های موبایل اندرویدی استفاده میکنند. از مزایای استفاده از دیکشنری های اندروید مانند Chambers Dictionary این است که با توجه به اینکه گوشی موبایل شما همواره با شما است، شما می توانید همواره همراه با خود یک دیکشنری داشته باشید. با داشتن دیکشنری Chambers Dictionary در گوشی تلفن همراه خود دیگر به دیکشنری های قطور نیازی ندارید. این دیکشنری فوق العاده کامل می باشد و لغات تخصصی تمامی رشته ها در این دیکشنری موجود است. استفاده از این دیکشنری بسیار راحت می باشد و تصاویری از محیط کاربری Chambers Dictionary را میتوانید در زیر مشاهده نمایید. شما می توانید این دیکشنری را به صورت رایگان از شیراز مترجم دانلود نمایید.
اگر به دنبال یک دیکشنری اندرویدی کامل هستید به شما پیشنهاد میکنیم همین الان دیکشنری Chambers Dictionary را به صورت رایگان از سایت شیراز مترجم دانلود نمایید. این دیکشنری به صورت رایگان در شیراز مترجم در اختیار شما قرار میگیرد در صورتی که این دیکشنری در دنیا به صورت فروشی در دسترس است. این دیکشنری دارای بیش از 300 هزار لغت تخصصی می باشد و در ترجمه تخصصی شما را یاری می نماید. به جرات به شما پیشنهاد میکنم حتما این دیکشنری 25 مگی با فرمت اندروید APK را دانلود نمایید و در گوشی خود داشته باشید. در فعالیت های روزانه و در محل کار بی شک نیاز به یک دیکشنری خواهید داشت که Chambers Dictionary این نیاز شما را مرتفع می نماید.

درباره Chambers Dictionary

این دیکشنری لغات را بر حسب حروف الفبا نشان می دهد و همچنین در هنگام تایچ لغات اگر از نظر املایی اندکی ضعیف هستید نگران نباشید، Chambers Dictionary به شما پیشنهادات املایی لغات نزدیک به آنچه در ذهن شما است و مشغول تایپ آن هستید را می دهد. در نتایج جستجو Chambers Dictionary علاوه بر ترجمه لغات به شما میگوید که کلمه مورد نظر اسم، صفت، قید یا فعل است. در نتیجه در یادگیری زبان نیز به شما کمک می نماید.

نقش دیکشنری Chambers Dictionary در کمک به مترجمان

فرقی نمیکند در چه زمینه ای مشغول به کار هستید اگر قرار است یک متن را ترجمه تخصصی نمایید و تسلط زیادی روی لغات ندارید از طرفی به علت هزینه کارهای ترجمه نمیتوانید کار خود را به یک فریلنسر یا دارالترجمه آنلاین بسپارید می توانید این دیکشنری را دانلود کرده و از آن استفاده نمایید. این دیکشنری دایره لغات گسترده ای دارد و در هر زمینه ای به شما یاری می رساند.
شما می توانید از طریق کلیک روی دانلود دیکشنری در پایین این دیکشنری را دانلود نمایید گر چه در سایت شیراز مترجم دیکشنری های رایگان دیگری نظیر اپ دیکشنری و مترجم آبادیس برای اندروید و دیکشنری تخصصی تمامی رشته ها برای اندروید نیز وجود دارد و قابل دانلود به صورت رایگان می باشد.

  

دانلود دیکشنری Chambers Dictionary


برچسب‌ها: دانلود chambers dictionary v3،5 دیکشنری کامل انگلیسی اندروید،دیکشنری اندروید،دیکشنری انگلیسی به فارسی اندروید،بهترین دیکشنری موبایل،دیکشنری انگلیسی به فارسی،ترجمه انگلیسی به فارسی،دانلود دیکشنری انگلیسی chambers dictionary v3،5،ترجمه تخصصی،chambers dictionary دانلود chambers dictionary v3،chambers dictionary

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.