اسرار زمان تحویل ترجمه

مدیر قره زاده
پنج‌شنبه 28 دی 1396
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1575376518_qK5Z.jpg

سلام خدمت دوستان و همراهان همیشگی گروه تخصصی شیراز مترجم

زمان ترجمه امری بسیار مهم است، شیراز مترجم به خاطر سرعت در تحویل کار معروف است حتی در ترجمه های غیر فوری، مشتریان همیشه تعجب می کنند میگویند چرا قبل سفارش هر چه اصرار میکنیم ترجمه فوری را در زمان غیر استاندارد نمیپذیرید اما زودتر از زمان تعیین شده آن را تحویل می دهید:

ترجمه مانند هر شغل دیگری نیاز به مهارت بسیار زیادی دارد، یک ترجمه خوب بایستی با خیال راحت، بدون استرس و با دقت انجام شود اما مشتری گاهی عجله دارد، و در چنین شرایطی مجبور است سفارش خود را به صورت فوری ثبت نماید.

در مرکز ترجمه شیراز مترجم معمولا برای ترجمه فوری سفارشات را بسته به حجم بین چند مترجم تقسیم میکنیم، زیرا اگر ترجمه کلا به یک مترجم داده شود، به علت وجود فشار زمانی امکان پایین آمدن کیفیت کار وجود دارد. در شیراز مترجم ترجمه های فوری را ، توسط چند مترجم ترجمه می شود و به دست یک مترجم واحد سپرده می شود تا آن را یکدست کند. اما هیچ وقت قول زمان غیر طبیعی را به مشتری نمی دهیم.

بیایید به عنوان یک گروه خدمات ترجمه صمیمی تر با مشتری برخورد کنیم چون در پس تمام این مانیتور ها و شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف، افراد انسانی این کار را انجام می دهند که از پوست و گوشت ساخته شده اند و تحت تاثیر انواع اتفاقات قرار داریم. ممکن است 1000 بار سفارشات در زمانی حتی برابر یک پنجم زمان اصلی تحویل مشتری شده باشد اما فراموش نکنید ممکن است هر 1000 بار یک بار اتفاقات پیش بینی نشده ای رخ دهد!

مثل زلزله، تصادف، مشکلات جسمی، بیماری، خراب شدن کامپیوتر مترجمان و همه این موارد سبب می شود مترجم یک کار را به موقع نرساند و ترجمه بلافاصله به دست مترجم دیگری سپرده می شود. و نهایت در زمان تعیین شده سفارش به دست شما می رسد و شرکت ابدا بد قول نمیگردد.

قول دادن الکی برخی از افراد در فضای این شاخه کاری و نرساندن کار در زمان مشخص شده یا رساندن کار با کیفیت بد سبب بی اعتمادی بسیاری از افراد شده است! مهمترین مسئله در گروه ما به عنوان مرکز ترجمه شیراز مترجم به موقع رساندن کار است، مترجمانی که بیش از یک بار بدقولی کنند یعنی تعهد این کار را ندارند و بی تعارف از گروه ما حذف خواهند شد. زیرا بدون شک مشتری روی زمان تعیین شده حساب باز کرده است و بی شک تعهد در کار از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

 


برچسب‌ها: شیراز مترجم،سرعت در تحویل کار،ترجمه های غیر فوری،ترجمه فوری،ترجمه خوب،مرکز ترجمه شیراز،خدمات ترجمه،ترجمه تخصصی شیراز مترجم،ترجمه تخصصی

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.