اگر در ثبت سفارش ترجمه اشتباه کردیم چه کنیم؟

مدیر قره زاده
پنج‌شنبه 5 مرداد 1396
زمان مطالعه 2 دقیقه

blog_1575376196_nqmx.jpg

بسیاری از مشتریان پس از ثبت سفارش ترجمه اذعان میکنند که خطایی در ثبت سفارش آنها روی داده ما این خطا را به دو دسته تقسیم می کنیم:

1. خطای قبل از پرداخت هزینه:

این خطا از روش های مختلفی قابل ویرایش است.

یک سفارش جدید ثبت کنید و در توضیحات خطای خود را توضویح دهید و تصحیح کنید. شما می توانید تا قبل از تعیین قیمت با متصدی با شماره 09354738086 تماس حاصل کنید تا سفارش شما را بسته به توضیحات جدید شما تعیین قیمت کند و اگر تعیین قیمت صورت گرفته مجدد سفارش خود را مجدد ثبت بفرمایید.

2. خطای بعد از پرداخت هزینه:

این خطا بسته به زمانی دارد که شما متوجه آن شوید اگر بلافاصله پس از پرداخت باشد شما می توانید سریعا تماس گرفته و خطا را اعلام کنید در این صورت در صورتی که نیاز به پرداخت وجه مجدد باشد متصدی شما را راهنمایی می کند و فاکتور جدید برای شما صادر میگردد.

اگر بعد از چند ساعت متوجه خطای خود شدید صد در صد کار به مترجم سپرده شده در صورتی که کار به مترجم سپرده شده باشد، و مقداری از آن انجام شده باشد آن مقدار به شما تحویل داده می شود و هزینه آن نیز کسر میگردد و شما می توانید سفارش خود را تصحیح کرده و در صورت نیاز به پرداخت مجدد این مبلغ برای شما فاکتور میگردد.

همواره در ثبت سفارش خود دقت لازم را داشته باشید چون این کار سبب نگرانی شما و همچنین کاهش سرعت روند کار و مشکلات دیگری خواهد شد. اما در هر صورت همکاران ما در همه این مراحل پاسخگوی شما مشتری عزیز خواهند بود.


برچسب‌ها: ثبت سفارش ترجمه،شیراز مترجم،خطایی در ثبت سفارش،خطای قبل از پرداخت هزینه،روش های مختلف ویرایش،سفارش جدید،توضیحات ترجمه،تصحیح خطا،تعیین قیمت ترجمه،خطا بعد از پرداخت هزینه،فاکتور جدید،مترجم،فاکتور ترجمه،پاسخگوی شما مشتری عزیز ثبت سفارش ترجمه،پاسخگوی شما مشتری عزیز

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.