دانلود دیکشنری تخصصی مهندسی برق

مدیر قره زاده
چهارشنبه 20 بهمن 1395
زمان مطالعه 2 دقیقه

blog_1575375545_W2CB.jpg

در ترجمه های تخصصی مهندسی برق استفاده از دیکشنری تخصصی مهندسی برق امری ضروری است. در این زمینه شیراز مترجم دیکشنری تخصصی مهندسی برق را برای دانلود در اختیار همکاران و دوستان عزیز برای دانلود قرار داده است. این واژه نامه دارای خلاصه ای اجمالی از مباحث رشته مهندسی برق و اصطلاحات مهندسی برق می باشد. با اینکه این دیکشنری یا واژه نامه مربوط به رشته مهندسی برق می باشد اما لغت های مرتبط با رشته های مشابه را نیز در آن می توانید پیدا کنید.

این دیکشنری یکی از منابع غنی در آموزش زبان تخصصی رشته مهندسی برق می باشد. می توان گفت این دیکشنری یکی از غنیترین منابع فراهم شده در زمینه واژگان تخصصی رشته مهندسی برق می باشد. این دیکشنری برای برخی لغات که دارای چند معنی هستند نیز معانی جامع را آورده است. و کاربرد یک لغت در جملات مختلف را شرح می دهد و به شما کمک می کند که یه متن تخصصی رشته مهندسی برق را به راحتی ترجمه کنید.

این دیکشنری به صورت نسخه پی دی اف یا (دیکشنری PDF رشته مهندسی برق) می باشد. و بدون نیاز به اینترنت بر روی کامپیوتر، گوشی های همراه و تبلت و ... قابل اجرا است.

امید است توانسته باشیم شما علاقه مندان و مترجمان عزیز در رشته مهندسی برق را اندکی یاری رسانده باشیم.


دانلود دیکشنری تخصصی رشته مهندسی برق

 


برچسب‌ها: واژه جدید انگلیسی،آموزش زبان انگلیسی،جامع ترین منابع اطلاعاتی زبان انگلیسی،دانلود دیکشنری مهندسی برق،دانلود دیکشنری انگلیسیمهندسی برق،دانلود دیکشنری انگلیسی رایگان مهندسی برق،دانلود دیکشنری جامع مهندسی برق،دانلود رایگان پی دی اف دیکشنری مهندسی برق،دانلود رایگان دیکشنری جامع مهندسی برق،دانلود رایگان دیکشنری فرهنگ انگلیسی به فارسی مهندسی برق،دانلود رایگان فرهنگ لغت مهندسی برق،دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری مهندسی برق،دیکشنری جامع انگلیسی مهندسی برق،فروش دیکشنری،کامل ترین سایت دیکشنری انگلیسی،منبع های مرجع زبان انگلیسی،واژگان و عبارات انگلیسی،یادگیری تلفظ صحیح واژگان انگلیسی واژه جدید انگلیسی،یادگیری تلفظ صحیح واژگان انگلیسی

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.