خدمات ترجمه خودرو و مکانیک

مدیر قره زاده
چهارشنبه 16 مرداد 1398
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1575377467_syGK.jpg


با خدمت رسانی خوب به مشتریان ، وفادار به برند شما باشید!

مهم است که اطلاعات ممکن در مورد محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار دهید ، به ویژه در مورد سرمایه گذاری مانند خرید وسیله نقلیه. ارتباط خوب در مرحله بازاریابی متوقف نمی شود. از این گذشته ، بزرگترین منبع خریدار کتابچه راهنمای مالک جدید آنها است.

ما با شرکت هایی که به تولید و نگهداری وسایل نقلیه بزرگ و کوچک اختصاص داده اند همکاری کرده ایم و اکنون می خواهیم به شما خدمت کنیم.

ما خدمات ترجمه و بومی سازی دقیق را برای بخش خودرو و صنایع مرتبط ارائه می دهیم. تیم مترجمان تخصصی فنی ما 24/7 ایستاده اند ، آماده خدمت به شما به هر زبانی هستند.
خدمات ترجمه-ترجمه و بومی سازی خودرو
جهانی سازی و صنعت خودرو
جهانی سازی و صنعت خودرو

گفتن وسیله نقلیه در یک کشور ساخته شده بسیار ساده است. با توزیع زنجیره های عرضه در چندین کشور ، چگونه می توانید دیدگاه یکپارچه ای از سبک و عملکرد یک وسیله نقلیه را حفظ کنید؟

ما نیاز شما به خدمات حرفه ای زبان ، نه تنها برای مصرف کننده نهایی ، بلکه برای کل فرایند تولید را درک می کنیم. ما تیمی از مترجمان و مترجمان را برای شما فراهم خواهیم کرد تا همه موارد را از مشخصات خودرو گرفته تا محلی سازی تجاری انجام دهند. امروز با ما تماس بگیرید و درباره خدمات ترجمه اتومبیل ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.
خدمات محلی سازی صنعت خودرو

اگر قصد دارید خط خود را به یک کشور جدید گسترش دهید ، ترجمه ساده قصد ندارد آن را کاهش دهد. شما فقط نمی خواهید که محتوای شما کلمه به کلمه به یک زبان جدید تبدیل شود. آنچه شما می خواهید این است که بازار جدید بتواند مارک شما را بشناسد ، با آن هویت ببخشد و اعتماد به شرکت خود را توسعه دهد. تنها راه برای دستیابی به این هدف در صورتی است که مشتریان جدید احساس کنند که تبلیغات تبلیغاتی وسیله نقلیه شما به طور خاص برای آنها ساخته شده است.

اینجاست که خدمات محلی سازی خودرو وارد می شود. ما اطمینان می دهیم که الزامات قانونی ، مشخصات قالب بندی و پیامهای فرهنگی مناسب به مخاطبی که می خواهید هدف گذاری کنید ، منتقل می شود.
خدمات صنعت بومی سازی و بومی سازی
ساخت-محصول-مترادف
ترجمه اتومبیل که با راحتی و ایمنی محصول شما را مترادف می کند

ما از طریق فرآیند تولید ، از تصور خودرو تا لحظه ای که مالک جدید در پشت چرخ نشسته باشد ، به شما خدمت خواهیم کرد.

ما طیف گسترده ای از مواد را ترجمه می کنیم و بومی سازی می کنیم ، از جمله:

    ثبت اختراعات
    دفترچه راهنما
    اسناد تولید
    دستورالعمل خط مونتاژ
    ارتباطات داخلی شرکتها
    محتوای بازاریابی در قالب های متنوع
    مشخصات خودرو
    رابط کاربری


برچسب‌ها: ثبت اختراعات دفترچه راهنما اسناد تولید دستورالعمل خط مونتاژ ارتباطات داخلی شرکتها محتوای بازاریابی در قالب های متنوع مشخصات خودرو رابط کاربری

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.