دانلود دیکشنری تخصصی مهندسی مکانیک

مدیر قره زاده
دوشنبه 16 اسفند 1395
زمان مطالعه 2 دقیقه

blog_1575375940_ztQc.jpg

در ترجمه های تخصصی مهندسی مکانیک استفاده از دیکشنری تخصصی مهندسی مکانیک امری ضروری است. در این زمینه شیراز مترجم دیکشنری تخصصی مهندسی مکانیک را برای دانلود در اختیار همکاران و دوستان عزیز برای دانلود قرار داده است. این واژه نامه دارای خلاصه ای اجمالی از مباحث رشته مهندسی مکانیک و اصطلاحات مهندسی مکانیک می باشد. با اینکه این دیکشنری یا واژه نامه مربوط به رشته مهندسی مکانیک می باشد اما لغت های مرتبط با رشته های مشابه را نیز در آن می توانید پیدا کنید.

این دیکشنری یکی از منابع غنی در آموزش زبان تخصصی رشته مهندسی مکانیک می باشد. می توان گفت این دیکشنری یکی از غنیترین منابع فراهم شده در زمینه واژگان تخصصی رشته مهندسی مکانیک می باشد. این دیکشنری برای برخی لغات که دارای چند معنی هستند نیز معانی جامع را آورده است. و کاربرد یک لغت در جملات مختلف را شرح می دهد و به شما کمک می کند که یه متن تخصصی رشته مهندسی مکانیک را به راحتی ترجمه کنید.

این دیکشنری به صورت نسخه پی دی اف یا (دیکشنری PDF رشته مهندسی مکانیک) می باشد. و بدون نیاز به اینترنت بر روی کامپیوتر، گوشی های همراه و تبلت و ... قابل اجرا است.

امید است توانسته باشیم شما علاقه مندان و مترجمان عزیز در رشته مهندسی مکانیک را اندکی یاری رسانده باشیم.

 دانلود دیکشنری تخصصی مهندسی مکانیک


برچسب‌ها: واژه جدید انگلیسی،آموزش زبان انگلیسی،جامع ترین منابع اطلاعاتی زبان انگلیسی،دانلود دیکشنری مهندسی مکانیک،دانلود دیکشنری انگلیسی مهندسی مکانیک،دانلود دیکشنری انگلیسی رایگان مهندسی مکانیک،دانلود دیکشنری جامع مهندسی مکانیک،دانلود رایگان پی دی اف دیکشنری مهندسی مکانیک،دانلود رایگان دیکشنری جامع مهندسی مکانیک،دانلود رایگان دیکشنری فرهنگ انگلیسی به فارسی مهندسی مکانیک،دانلود رایگان فرهنگ لغت مهندسی مکانیک،دانلود رایگان نرم افزار دیکشنری مهندسی مکانیک،دیکشنری جامع انگلیسی مهندسی مکانیک،فروش دیکشنری،کامل ترین سایت دیکشنری انگلیسی،منبع های مرجع زبان انگلیسی،واژگان و عبارات انگلیسی،یادگیری تلفظ صحیح واژگان انگلیسی،دانلود دیکشنری تخصصی مهندسی مکانیک واژه جدید انگلیسی،دانلود دیکشنری تخصصی مهندسی مکانیک

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.