شیراز مترجم

ثبت سفارش ترجمه تخصصی، تایپ، تولید محتوا

ارزان ولی با کیفیت

تمامی خدمات فقط به صورت آنلاین صورت می گیرد و ارائه خدمات به صورت کاملاً غیر حضوری می باشد

ترجمه رسمی نداریم ساعت پاسخ به تماس های مشتریان عزیز 9 الی 23

لطفاً جهت استخدام فرم را تکمیل نمایید و با شماره‌های موجود در سایت تماس نگیرید

منوی سایت

09:04
دوشنبه
1398.07.01
logo-samandehi

پنل کاربری

برآورد قیمت ترجمه

شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه تقریبی ترجمه را بدست بیاورید.

پنج راه برتر تولید محتوا


نویسنده: admin زمان ثبت: 19:00   1398.02.16

 

نوشتن محتوا، خلق محتوا، نشر محتوا و انکه از همه بیشتر میشنوید: "تولید محتوا است". اما با وجود اینکه این اصطلاحات بسیار استفاده می شوند، وقتی شروع به تولید محتوا برای سایت خود می کنید ممکن است برایتان سوال باشد که چرا محتوا اینقدر اهمیت دارد .(مهم تر اینکه چه کسی می بایست برای شما تولید محتوا کند؟ چون شما کمی درگیر ساخت تجارت خود هستید.)

استفاده از شبکه های اجتماعی برای تولید محتوا

 

خب، می دانید که صفحه Facebook و Twitter و وبسایت شما در معرفی برند شما اهمیت دارند. با قراردادن محتوای فصیح و مرتبط با برند خود در این پایگاه ها، برند خود به عنوان نه تنها برندی مناسبِ نیاز مشترهایتان، که به عنوان منبع اطلاعاتی ارزشمندی، بشناسانید.

 

در نظر بگیرید، برای مثال، شما در بازار کایاک فعالیت می کنید. به دو برند با دو وبسایت مختلف بر میخورید. اولین وبسایت مدل های مختلف کایاک و مطابق آنها قیمت هایشان را نشان می دهد. دومین هم همینطور است، اما بلاگی هم به بنیان گذار شرکت اختصاص داده شده است، که در آن توصیه هایی برای کایاک سواران تازه کار، ینک هایی نشان گر بهترین مکان های کایاک سواری، و حتی ویدیو هایی که نحوه خروج از کایاک هنگامی که پشت و رو می شود را یاد می دهد، وجود دارد. هر دو سایت اطلاعات مشابه ای به ما می دهند، اما محتوای سایت دوم است که باعث می شود که به آن اعتبار و جذابیت بیشتری می بخشد. زیرا تولید محتوا سبب جذب مشتریان بیشتری میگردد و همچنین رتبه شما را در صفحات گوگل بهبود میبخشد.

 

 

البته که تنها نشر یک سری اطلاعات کاری از پیش نمیبرد و محتوایی که از دیدگاه مشتریان ارزشمند تلقی شود است که مورد نیاز است. با این همه، شما قصد دارید که برندتان در چه زمینه تخصص داشته باشد؟ با پنج راه ساده برای یافتن محتوای مناسب برای برند خود شروع می کنیم.

 

 

1.روش های تولید محتوا:

 

تا الان، احتمالا نه تنها حول محصولاتتان که متخصص صنعتی که در آن مشغول هستنید نیز می باشید، و همینطور احتمالا مشتریان احتمالی شما اطلاعاتی در این باره ندارند، که البته برای شما بسیار فرصت خوبی است چون می توانید آنها را مطلع سازید. با روش ها و شیوه های ساده و بینادی شروع کنید و آگاه سازید.برای مثال، اگر برنامه آموزش انلاین می سازید، توصیه های برای موفقیت در فضای آموزش از راه دور فراهم سازید. این اطلاعات می تواند در شکل یک پست در بلاگ تان، یک ویدیوی جالب، یا عکسی آموزش دهنده باشد. اما هر شکلی که انتخاب کردید، فراموش نکنید که می بایست آموزنده و ساده و سبک باشد. ترجمه تخصصی از متونی با زبان های متفاوت شما یکی از روش های تولید محتوا می باشد.

 

2. پشت صحنه ها:

 

مردم از اینکه حس کنند اطلاعاتی که دیگران ندارند را دارند، لذت می برند. وبا این حال که فعالیت های روزانه شما اصلا جالب نیستند، مردم دقیقا برعکس حس می کنند.برای مثال، اگر در یک نمایشگاه بازرگانی در حال بازنگری تهیه کنندگان محصول بعدی خود هستید، عکسی از خود در حال انجام این کار بگیرید و در صفحه خود بگذارید.همین نشر ساده ی اطلاعات با مشتریان به آنها  دسترسی بی همتایی به برند شما می دهد و به مار شما حس و حالی بهتر می دهد.

 

تولید محتوا

3.شناخت بنیان گذاران:

 

مشتریان شما نه تنها از داشتن اطلاعاتی ویژه لذت می برند بلکه از شناختن بینان گذاران برند نیز استقبال می کنند.شما به عنوان بنیان گذار حتما در سایت خود حضور داشته باشید و به طور منظم به آن سر بزنید. بسیاری از شرکت ها بلاگی مختص بنیان کذاران دارند، که به موضاعاتی از شرایط صنعت تا داستان های شخصی برای راهنمایی در امر کارفرمایی را در آن قرار می دهند.این فرصتی است که می توانید محتوایی بی مانند در دسترس مشتریانتان بگذارید، و همینطوربهینه ساز روابط اجتماعی نیز هست.

 

4.تعاملات

 

یکی از دلایلی که شبکه های اجتماعی همه گیر شده است این است که مردم تعامل با هم و برند های مورد عالقه شان را دوست دارند.پس،شما می بایست با مشتریان خود به طور منظم درارتباط باشید. چالش های هفتگی طراحی کنید، از بلاگ نویس به صورت مهمان دعوت به همکاری کنید، یا اینکه خوانندگان خود را به نشر عکس و فیلم و نقطه نظر های مرتبط دعوت کنید. و خیلی زود، شما یک اجتماع نوپا حول برند خود و مهم تر از آن، ارشیوی درجه یک از محتوا دارید.

 

5.انتخاب و استفاده از هر محتوایی

 

یکی از بزرگترین سوء فهم ها در رابطه با محتوا این است که حتما می بایست خودتان تولیدش کنید، اینطور نیست. اگر مقاله یا مطلبی مرتبط با برند و یا صنعت خود پیدا کردید، به اشتراک بگذاریدش عمدتا، نمی توانید از مقالات شخص دیگری بدون اجازه او استفاده کنید، اما می توانید لینک دسترسی به آن را به اشتراک بگذارید و حتی خیلی بهتر می شود اگر نظر خود را درباره آن مطلب نیز به اشتراک بگذارید. با نشان دادن اینکه شما با دنیای بیرون از محل کار (یا آپارتمان خود) در ارتباط هستید به شما اعتبار می دهد و شما را در فضای رقابت به روز نگه می دارد.

 

در آخر، چون به دنبال آموزش، تحت تاثیر قراردادن و ارتباط با مشتریان خود هستید، به خاطر داشته باشید که محتوا باعث گستردگی برند شماست. محتوای خود را منظم، مرتبط نگه دارید و به یاد داشته باشید غلط املايی ممنوع! شیراز مترجم بهترین محتواهای ممکن را در کوتاهترین زمان ممکن برای شما تولید و ترجمه میکند.

برای اطلاع از هزینه انواع تولید محتوا با ما تماس بگیرید.

 


برچسب ها:
فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.
تمامی حقوق این وب سایت برای گروه شیراز مترجم محفوظ می باشد.
طراحی و اجرا: آرتیم | RTeam.ir