ترجمه رزومه به زبان های گوناگون

مدیر قره زاده
یک‌شنبه 27 مهر 1399
زمان مطالعه 3 دقیقه

blog_1575377157_eUBH.jpg

ترجمه رزومه به زبان های گوناگون به شما کمک میکند تا شانس بیشتری برای به دست آوردن شغل در کشوری غیر از کشور خودتان داشته باشید. در گروه تخصصی شیراز مترجم ما خدمات ترجمه رزومه را به زبان های گوناگونی نظیر انگلیسی، فرانسوی، عربی، روسی، آلمانی و ... انجام می دهیم. شما میتوانید هم اکنون از طریق منو ثبت سفارش ترجمه اقدام به ثبت رزومه خود برای ترجمه نمایید. ظرف کمتر از 30 دقیقه سفارش شما تعیین قیمت و زمان خواهد شد.

ترجمه رزومه به انگلیسی برای کشورهای انگلیسی زبان

رزومه ­ها باید فعالیت­ های مربوط به تحصیلات تکمیلی یا تجربیات غیرکاری را ذکر کنند. بهتر است نام و نشانی کارفرماهای قبلی را که قادر به ارائه گزارش از مهارت ­های حرفه­ ای و دستاوردهای متقاضی هستند، ندهید. با این وجود، ممکن است «منابع موجود بر اساس درخواست» را نشان دهد.

 

رزومه فرانسوی کانادایی برای کانادا و کِبِک

چیزهایی که نباید در یک روزمه برای کبک ذکر یا اضافه کرد:

  • سن؛
  • وضعیت خانوادگی؛
  • وضعیت شما در کانادا (اقامت دائم، اجازه کار و غیره)؛
  • خدمات نظامی (مگر آنکه به طور مستقیم مربوط به شغل مورد نظر شما باشد)؛
  • عکس ها؛
  • شماره بیمه اجتماعی.

حتی اگر رزومه­ ها از یک کشور به کشور دیگر متفاوت باشند، یک رزومه استاندارد بایستی تحت قوانین اتحادیه اروپا نوشته شود.

 

رزومه به زبان ماندارین برای چین

رزومه باید 1 تا 3 صفحه باشد. توصیه می­شود که بیش از دو صفحه نباشد، مگر در مواردی که برای ذکر مشخصات بسیار حرفه ­ای باشد.

 

رزومه ژاپنی برای ژاپن

رزومه ژاپنی یک فرم دو صفحه­ ای است که در یک مغازه (مغازه لوازم­ التحریری، فروشگاه­ های خواروبار فروشی، مغازه­ های 100 یِنی) خریداری می­شود و به صورت دستی پر می­شود.

 

رزومه انگلیسی برای ایالات متحده

به منظور موثر بودن، یک رزومه آمریکایی باید مختصر، روشن و دقیق باشد:

  • مختصر: حداکثر 1 تا 2 صفحه
  • روشن: کارمند باید بتواند بلافاصله تعین کند متقاضی چه شغلی است، احتمالا با یک بیانیه کوتاه در ابتدای رزومه نشان داده می­شود.

همه این منابع شما را در طرح ­بندی صفحه برای پیگیری راهنمایی می­کند و عناصری را شامل می­شود تا رزومه خود را مطابق با قوانین کشور مورد علاقه خود ارائه کنید. همچنین مهم است که رزومه شما به خوبی نوشته شده باشد ترجمه خوب را نادیده نگیرید. 

 

شما میتوانید همین الان برای تعیین قیمت و زمان سفارش خود را ثبت نمایید و منتظر بررسی متخصصان شیراز مترجم باشید. قیمت کار شما در سایت ثبت میگردد.

[1] ماندارین یک گروه از زبان های چینی مرتبط با هم است که در قسمت‌ های شمالی و جنوب غربی چین صحبت می‌شوند. گروه زبان های ماندارین شامل گروهی از زبان ها می‌شود که گاهی اوقات مشابهت زیادی با هم ندارند و کمتر توسط صحبت کنندگان دیگر قابل فهم می‌باشند. ویکی‌پدیا


برچسب‌ها: cv،رزومه،شیراز مترجم،قالب رزومه،ترجمه رزومه،نوشتن رزومه،تاریخچه تحصیلات و زندگی،تجربه کاری،curriculum vitae،resume cv،resume

کامنت و نظرات

ثبت کامنت و نظر تنها برای کاربران سایت در دسترس می‌باشد؛ در صورتی که عضو سایت هستید، به پنل کاربری خود وارد شده و در غیر این صورت از طریق فرم عضویت، یک حساب کاربری ایجاد کنید.